Hallo!
Ik zou graag een betere geluidskwaliteit installeren. Heb begrepen dat mijn A2 nog geen can-bus aansluitingen heeft. Weet iemand welke Audi combi als upgrade voor 2001 bedchikbaar was? Bose speakers? Welk type Audi radio?
Hoor graag! Groet, Rick
A2 2001 -> Beter Geluid?
- Audi_gekkie
Volgens mij gaf jij eerst in je profiel aan dat je een A2 had van bouwjaar 2003.
Zeker als je een BHC motor hebt dan moet het minimaal bouwjaar 2003, modeljaar 2004 zijn.
Deze heeft wel canbus.
Dus wat is het nou voor bouwjaar en motor?
Zeker als je een BHC motor hebt dan moet het minimaal bouwjaar 2003, modeljaar 2004 zijn.
Deze heeft wel canbus.
Dus wat is het nou voor bouwjaar en motor?
Een paar pasringen in de deuren en kun je altijd je speakers upgraden.,
zolang je de headunit niet wilt veranderen heb je geen last van canbus lijkt me.
Zo'n set bose speakers zou ik niet doen tenzij je ze goedkoop 2e hands tegen het lijf loopt.
zolang je de headunit niet wilt veranderen heb je geen last van canbus lijkt me.
Zo'n set bose speakers zou ik niet doen tenzij je ze goedkoop 2e hands tegen het lijf loopt.
- Audi_gekkie
- rick.kirpestein
Een Audi Concerto met cassettebandje. Iphone is via een Yatour setje gekoppeld (bluetooth) met de autoradio. Systeem heeft twee speakers in de deur en nog wat tweeters. Ik vind het geluid slecht en zou graag zo'n Audi Bose systeem in de A2 monteren. Kan dat? En waar zou ik zoiets kunnen kopen? Of moet ik voor een aftermarket radio gaan? Indien dat het geval is welke zou je kunnen aanbevelen?pocoloco schreef:
Wat zit er nu in ?
Hier kan je wat bose onderdelen vinden. http://www.bm-parts.nl/audi_a2