Andere stoelen in de A2
- EnricoD
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vanaf bouwjaar 2010 gebruikt VAG een andere aansluiting op de airbags. Oude modellen zijn twee dradig en de nieuwere modellen zijn vier dradig.
Je moet dus je oude airbags overzetten.
Ik heb voor het pas maken van de Q3 stoelen het Q3 frame smaller moeten maken (ongeveer 2 cm.)
Ik heb dit gedaan door afstandsbussen in de stoelen te plaatsen zodat het frame smaller gemonteerd kon worden.
Alles bij elkaar niet veel werk maar wel veel passen en meten.
Je moet dus je oude airbags overzetten.
Ik heb voor het pas maken van de Q3 stoelen het Q3 frame smaller moeten maken (ongeveer 2 cm.)
Ik heb dit gedaan door afstandsbussen in de stoelen te plaatsen zodat het frame smaller gemonteerd kon worden.
- Bijlagen
-
- 8.JPG (68.45 KiB) 4745 keer bekeken
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ik zou dan ook misschien nog een ergonomische stoel overwegen en dan alleen de bestuurders stoel. Dat is helemaal het einde qua comfort. Esthetisch wat minder, maar meer comfort dan dat ga je niet vinden. Lijkt me. Wel een interessant topic. Ik vind de recaros altijd wel erg mooi. Goede zijwaartse ondersteuning en de mogelijkheid om onder de knie te verlengen. Lendesteunen en je bent in bussiness

- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb zelf TT stoelen, zitten niet verkeerd. Ben wel benieuwd naar foto's van je interieur nu je Q3 stoelen erin zittenEnricoD schreef: ↑04 aug 2018, 16:19Ik heb voor het pas maken van de Q3 stoelen het Q3 frame smaller moeten maken (ongeveer 2 cm.)

@HansJan TT-stoelen en deze laten bekleden samen met achterbank geen optie?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Nee, hier komt de purist in mij naar boven @Spinazie. Liever de originele A2 sportstoelen 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Voor €200 ook die achterbank monteren mits je kinderen niet te groot zijn!
Leuke kinderzitjes tot een jaar of 10.... want die zit er toch bij....
Gelijk meer koffer ruimte want dat achterin bankje zou je echt opvallen.
Met gele lederverf na goed ontvetten zou het moeten kunnen voor Hans Jan.
Eerst licht grijze grond verf en dan 3x geel maken...
Leuke kinderzitjes tot een jaar of 10.... want die zit er toch bij....
Gelijk meer koffer ruimte want dat achterin bankje zou je echt opvallen.
Met gele lederverf na goed ontvetten zou het moeten kunnen voor Hans Jan.
Eerst licht grijze grond verf en dan 3x geel maken...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
De Merlotrot Pearleffect heeft een Plastidip color storm gekregen wegens 3 spatborden, met OSS dat goed werkt, zelf gedaan heeft mijn dochter deze nu in de aanbieding met Leder sport stoelen en midden ook zelf gemengde lederverf die enig sinds in de kleur van de auto komt.
Zijkant gladde en midden Suède.
Wel zal Hans Jan de KM stand op LPG niet willen, binnenkort passeer je de 500.000 km grens op LPG3...
De 55 liter tank is leuk maar zal wel niets worden.
Ik weet niet of mijn dochter een Banaan met weinig Km wil zonder LPG3...wil inruilen...
maar deze heeft het wel.. ik weet alleen dat de lelijke stoelen erg duur waren en nu echt bijzonder.
Achter de messing schroefjes met Torx 15 zitten keurige led lampen!
De trekhaak is vast.
Ook het interieur was een ramp.. overgespoten en of iemand ooit dat wil?
Paarse tinten met klatergoud rond het schuifdak!
Ook de Violet gekleurde hoogpolige tapijt met gouden draden, leuk maar een ramp om schoon te houden!
Ik vraag me alleen af waarom ik haar auto hier nooit tegen kom?
De Luxaflex gril met verlicht Audi logo, is 100% illegaal en met schakelaar... want mag niet valt toch zeker op!
Na ruim 3 jaren hier aanwezig te zijn en zij rijd al sinds september 2015 in deze ooit met 170.000 km gekocht en nu dus bijna 330.000 km verder.... gewoon een 1.4 BBY die heel bleef.
Sportstoelen zijn zeldzaam en duur en veel werk om ze netjes te krijgen!
TT komt vaker voor.
Zijkant gladde en midden Suède.
Wel zal Hans Jan de KM stand op LPG niet willen, binnenkort passeer je de 500.000 km grens op LPG3...
De 55 liter tank is leuk maar zal wel niets worden.
Ik weet niet of mijn dochter een Banaan met weinig Km wil zonder LPG3...wil inruilen...
maar deze heeft het wel.. ik weet alleen dat de lelijke stoelen erg duur waren en nu echt bijzonder.
Achter de messing schroefjes met Torx 15 zitten keurige led lampen!
De trekhaak is vast.
Ook het interieur was een ramp.. overgespoten en of iemand ooit dat wil?
Paarse tinten met klatergoud rond het schuifdak!
Ook de Violet gekleurde hoogpolige tapijt met gouden draden, leuk maar een ramp om schoon te houden!
Ik vraag me alleen af waarom ik haar auto hier nooit tegen kom?
De Luxaflex gril met verlicht Audi logo, is 100% illegaal en met schakelaar... want mag niet valt toch zeker op!
Na ruim 3 jaren hier aanwezig te zijn en zij rijd al sinds september 2015 in deze ooit met 170.000 km gekocht en nu dus bijna 330.000 km verder.... gewoon een 1.4 BBY die heel bleef.
Sportstoelen zijn zeldzaam en duur en veel werk om ze netjes te krijgen!
TT komt vaker voor.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?