Hoi Audiërs,
Gisteren is op de achterbank één van de behuizingen op de achterbank afgebroken (plastic clips waarmee beide helften aan elkaar zitten zijn kapot). Mijn vraag nu: kan ik de helften aan elkaar zetten met bijvoorbeeld secondelijm of is het verstandiger om gewoon een nieuwe plastic behuizing te kopen? Ik kan niks vinden met behulp van het nummer dat op het plastic staat.
Gordelslot (???) Behuizing afgebroken
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ik zou een nieuwe of tweede hands halen. Ondeugdelijke veiligheidsgordels is apk afkeur. Bij de a2 dokter zal je vast slagen of misschien heeft iemand er nog een liggen .
Nog niet tegen gekomen dat de behuizing kapot gaat. Zal wel klem hebben gezeten oid?
Nog niet tegen gekomen dat de behuizing kapot gaat. Zal wel klem hebben gezeten oid?
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- Jock81
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ja, m'n vrouw zat op de achterbank en wilde iets uit de achterbak pakken, toen is ie waarschijnlijk verdraaid geraakt. Ik bel/mail de dokter wel even inderdaad. De gordel zelf en alle mechanismen werken verder nog wel gewoon goed, zijn alleen de plastic pinnetjes van de behuizing die afgebroken zijn.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Het kapje heeft geen invloed op de werking van de veiligheidsgordel, dus lijmen lijkt me niet bezwaarlijk.