ombouw naar colour storm
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Een "originele"Colourstrom is prachtig, maar om je "normale" A2 om te bouwen naar een colourstrom is absurd, beter er dan gewoon een te kopen.
Ik bedoel hiermee indien deze gedachte oppopt dan moet je gewoon even ergens rustig gaan zitten en wachten totdat over is, doe ik ook indien ik eraan denk om een Porche te kopen!! :mrgreen:
Theo
Ik bedoel hiermee indien deze gedachte oppopt dan moet je gewoon even ergens rustig gaan zitten en wachten totdat over is, doe ik ook indien ik eraan denk om een Porche te kopen!! :mrgreen:
Theo
Een Colour Storm uitvoering kopen is ook een optie maar "sorry" geen enkele gangbare kleur die ik zie (geel, blauw, rood en soms een oranje versie) vindt ik mooi genoeg. Daarnaast heeft mijn A2 "slechts" net 80.000 km gereden (Dealercheck!) en is er bij de grote beurt onlangs de distributieriem vervangen omdat hij uit 2002 is.
Natuurlijk valt over smaak niet te twisten en heb ik geen haast. Wellicht heb je gelijk en waait het alsnog over... Als ik toch kies voor de ombouw laat ik het weten (met wat foto's erbij natuurlijk)
A2-groeten van Pjotter
Natuurlijk valt over smaak niet te twisten en heb ik geen haast. Wellicht heb je gelijk en waait het alsnog over... Als ik toch kies voor de ombouw laat ik het weten (met wat foto's erbij natuurlijk)
A2-groeten van Pjotter
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Als je een originele zilveren Colour Storm zoekt, hier staat er een:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... eage=80000
Schrik alleen niet van de prijs ....
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... eage=80000
Schrik alleen niet van de prijs ....
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

...die was ik dus gisteren ook tegen gekomen op het internet. Ik heb er de foto van gecropt om hem te kunnen bijvoegen in mijn eerste bericht over dit onderwerp.
Ik vraag me overigens wel af of dit "origineel" van Audi is of dat er ook iemand creatief is geweest.
wat de prijs betreft kan ik het wel doen dus
... die van mij schiet dan in waarde omhoog!
gr. Pjotter
Ik vraag me overigens wel af of dit "origineel" van Audi is of dat er ook iemand creatief is geweest.
wat de prijs betreft kan ik het wel doen dus

gr. Pjotter
- Audi_gekkie
Belachelijke prijzen...
En inderdaad één ieder moet zelf weten wat die met zijn wagen doet.
Een zilveren CS vind ik ook niet verkeerd en ik geloof niet dat die ooit zo geleverd is.
Hooguit een op speciale bestelling.
En inderdaad één ieder moet zelf weten wat die met zijn wagen doet.
Een zilveren CS vind ik ook niet verkeerd en ik geloof niet dat die ooit zo geleverd is.
Hooguit een op speciale bestelling.