Dan grijp ik even in, want "de stroom komt wel aan" zie je verkeerd.
De stroom voor lampje A komt aan, maar jij moet ook stroom B krijgen als voeding voor je interieur-lampje; andere kabel andere stroom.
Los van het technische verhaal over spanning en stroom.
Je moet feitelijk spanning hebben om stroom te laten lopen, maar dat nu even lood om oud koper (want dat geleid stroom beter dan ijzer).
Als het gaat duizelen, vergeet het 2e deel.
Verlichting dashboard kastje werk niet.
De schakelaar kent 3 standen:
* middenstand = licht aan bij deur open (welke deur maakt niet uit, zolang het maar een deur is van je eigen A2).
* stand O = uit = geen licht ongeacht welke deur open is.
* stand I = aan = altijd aan.
Opm. bij middenstand: wanneer je centr.vergrendeling hebt en de ontgrendeld de deuren (bliep, deur van slot) moet dat lampje ook al aangaan.
Als je het nog begrijpt gaan we door naar de 2e ronde.
Werkt in het laatste geval je lampje ook niet. En je weet zeker dat het lampje niet stuk is en de contactjes niet gecorrodeerd (verroest) zijn? Dan heb je een gevalletje probleemgeval. Eerst maar even stap 2 beantwoorden.
* middenstand = licht aan bij deur open (welke deur maakt niet uit, zolang het maar een deur is van je eigen A2).
* stand O = uit = geen licht ongeacht welke deur open is.
* stand I = aan = altijd aan.
Opm. bij middenstand: wanneer je centr.vergrendeling hebt en de ontgrendeld de deuren (bliep, deur van slot) moet dat lampje ook al aangaan.
Als je het nog begrijpt gaan we door naar de 2e ronde.
Werkt in het laatste geval je lampje ook niet. En je weet zeker dat het lampje niet stuk is en de contactjes niet gecorrodeerd (verroest) zijn? Dan heb je een gevalletje probleemgeval. Eerst maar even stap 2 beantwoorden.
- Audi_gekkie
@Radj
Mooi dat het is opgelost!
Waar zit die schakelaar met kabel nou precies?
Waar zit die schakelaar met kabel nou precies?
- Radj
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
[quote="Audi-gekkie"]@Radj
Waar zit die schakelaar met kabel nou precies?[/quote]

Het is onderdeel nummer 4 zit op de zelfde lokatie als bij de audi A4 waar ik dit plaatje heb geleend.
Waar zit die schakelaar met kabel nou precies?[/quote]

Het is onderdeel nummer 4 zit op de zelfde lokatie als bij de audi A4 waar ik dit plaatje heb geleend.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het zou me niets verbazen als de schakelaartjes in de A4/A3/A6 van die bouwjaren hetzelfde zijn als in de
A2 als ik de foto en tekening vergelijk.
Zou het zoeken een stuk eenvoudiger maken ...
A2 als ik de foto en tekening vergelijk.
Zou het zoeken een stuk eenvoudiger maken ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot