Automatten & bevestiging (dopjes op de vloer)
- Audi_gekkie
@ruudschut Je bedoelt [(http://www.profi-mats.com)] neem ik aan?
Edit: Hmmm lastige website, werkt ook niet.
FF gegoogled, zo kom je er wel:
[enter link description here](http://www.profimats.com/gambio_shop2/i ... bb76371a1d)
Edit: Hmmm lastige website, werkt ook niet.
FF gegoogled, zo kom je er wel:
[enter link description here](http://www.profimats.com/gambio_shop2/i ... bb76371a1d)
- mennoras
- Motortype: Weet ik niet
Ik heb net de matten van Justcarpets ontvangen en voor de dure kwaliteit mat betaal je incl. verzendkosten 60 euro. De levering waas snel 2 dagen, de matten zitten strak en passen op de originele bevestiging.
Nb. ik vind hun website prima toegankelijk
Audi A2 ‘zoek naar ultiem exemplaar’
Volvo Amazon Combi P220 1966
BMW iX3 high executive Sophistogrey 2022
Audi e-tron 55 quattro Typhoon grijs 2019
-
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik heb matten op eBay besteld, op zich zijn ze goed maar ze zijn te breed waardoor ze aan de zijkanten opstaan.Ik heb net de matten van Justcarpets ontvangen en voor de dure kwaliteit mat betaal je incl. verzendkosten 60 euro. De levering waas snel 2 dagen, de matten zitten strak en passen op de originele bevestiging.
Zijn de matten van Justcarpets wel op maat en zitten deze niet dusdanig strak dat ze gaan opstaan aan de zijkanten?
- mennoras
- Motortype: Weet ik niet
Ik had het idee, in eerste instantie, dat ze iets te strak zaten, maar ze zitten naar mijn mening gewoon mooi strak. Overigens heb ik nu nieuwe rubbermatten in de A2 (auto gisteren bij autobedrijf Terptra te Sexbierum opgehaald) geplaatst, de nieuwe beige matten komen in het voorjaar erin.
Ik heb nu nog een mooie bijna nieuwe set velour matten (zwart/grijs) voor een liefhebber over. De bevestigingspunten van deze matten zitten niet top, maar de matten passen goed in de A2
Ik heb nu nog een mooie bijna nieuwe set velour matten (zwart/grijs) voor een liefhebber over. De bevestigingspunten van deze matten zitten niet top, maar de matten passen goed in de A2
Audi A2 ‘zoek naar ultiem exemplaar’
Ik zoek 2 matten voor mijn audi a2. Er zitten aan de onderzijde doppen. Nu heb ik oude imitatie matten erin liggen maar passen niet op de doppen. Iemand een tip waar ik goede matten kan bestellen?
Ander vraagje. Mijn autoradio ruist en deed het wel toen de auto werd aangeschaft. Na gebruik van cd speler doet de radio niets meer. Bij sudi dealer geweest maar die geven aan dat ze alles moeten denonteren of het nie de antenne is. Enige tips?
Ander vraagje. Mijn autoradio ruist en deed het wel toen de auto werd aangeschaft. Na gebruik van cd speler doet de radio niets meer. Bij sudi dealer geweest maar die geven aan dat ze alles moeten denonteren of het nie de antenne is. Enige tips?
- JJR
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hoi! Het zou leuk zijn als je je even zou voorstellen in het voorsteltopic! autoradio is makkelijk zelf te demonteren met 2 sleuteltjes die je online kan kopen voor weinig. Heeft een andere input kiezen nog zin? Gaat de radio nog wel aan?Hanscb schreef: ↑17 mei 2018, 12:22Ik zoek 2 matten voor mijn audi a2. Er zitten aan de onderzijde doppen. Nu heb ik oude imitatie matten erin liggen maar passen niet op de doppen. Iemand een tip waar ik goede matten kan bestellen?
Automatten ben ik ook wel benieuwd naar.. zoek ook nog nieuwe.