Andere Audi A2 hoofdsteunen
De Ketel is voor in huis.....
Ja, die geeft ook comfort maar is niet een zachte...
Wel monteer ik altijd de CV~Ketel naast de huidige want tegen zijkant die nauwelijks onderhoud hoeft heb je aan de andere kant meer sleutel ruimte als je ooit een pomp of zo wilt vervangen...
Dus richting de onderhoudsarme zijkant en de andere meer...
Dan komt de leiding eronder in een S te zitten, verende en dus makkelijk passend erin steken.
Alle 5 dus CV aan en afvoer, water zelfde en Gas...
Wel weet ik uit de Bier/Frisdrank blikjes test...
Pak 4 blikjes, 2 staal en 2 aluminium.
Geef er 2 een deuk en druk deze terug zodat ze weer alle 4 hetzelfde strak eruit zien.
Dan ga je met grind tegels erop stapelen tot ze instorten en kijk hoeveel ze kunnen hebben, dus lege blikjes zonder inhoud want die zijn nog vele malen sterker!
Maar je ziet dat staal vaak eerder sneuvelde en de gedeukte ook...
Daarmee bewijs je dat Alu beter is als Fe en de stalen beter uit te deuken dan de Alu...
Ja, zo leer je wat van afval, een DHZ test die werkt mits je netjes weer uit deukte en niet veel hebt geknepen...
De kracht gaat eruit en daarom worden de kokers voor die als harmonica vouwen in het front auto altijd vervangen en nooit hersteld!
De simpele pijpen van de hoofdsteunen is dus gelijkwaardige...
Ja, die geeft ook comfort maar is niet een zachte...
Wel monteer ik altijd de CV~Ketel naast de huidige want tegen zijkant die nauwelijks onderhoud hoeft heb je aan de andere kant meer sleutel ruimte als je ooit een pomp of zo wilt vervangen...
Dus richting de onderhoudsarme zijkant en de andere meer...
Dan komt de leiding eronder in een S te zitten, verende en dus makkelijk passend erin steken.
Alle 5 dus CV aan en afvoer, water zelfde en Gas...
Wel weet ik uit de Bier/Frisdrank blikjes test...
Pak 4 blikjes, 2 staal en 2 aluminium.
Geef er 2 een deuk en druk deze terug zodat ze weer alle 4 hetzelfde strak eruit zien.
Dan ga je met grind tegels erop stapelen tot ze instorten en kijk hoeveel ze kunnen hebben, dus lege blikjes zonder inhoud want die zijn nog vele malen sterker!
Maar je ziet dat staal vaak eerder sneuvelde en de gedeukte ook...
Daarmee bewijs je dat Alu beter is als Fe en de stalen beter uit te deuken dan de Alu...
Ja, zo leer je wat van afval, een DHZ test die werkt mits je netjes weer uit deukte en niet veel hebt geknepen...
De kracht gaat eruit en daarom worden de kokers voor die als harmonica vouwen in het front auto altijd vervangen en nooit hersteld!
De simpele pijpen van de hoofdsteunen is dus gelijkwaardige...
- Audi_gekkie
@Dirck Je had CV-ketel monteur moeten worden. Ik steek elke keer erg veel op van jou CV-ketel verhalen.
To the point man.
To the point man.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Je kunt ook proberen de rugleuning wat meer rechtop te zetten.
De hoofdsteun komt dan ook wat verder naar voren.
Ik zit zelf met mijn achterhoofd precies tegen de hoofdsteun aan.
De hoofdsteun komt dan ook wat verder naar voren.
Ik zit zelf met mijn achterhoofd precies tegen de hoofdsteun aan.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Welk bouwjaar had die A4? Zo kunnen anderen eventueel ook die stap nemen zonder dat ze uit moeten zoeken welk type A4 ze moeten hebben.
Of zijn de metalen pinnen allemaal gelijk bij VAG-auto's?
Of zijn de metalen pinnen allemaal gelijk bij VAG-auto's?