GEZAMENLIJKE INKOOP: Opbergbakje onder handrem
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Een update op de levermogelijkheden. Onderstaande de kleuren:
6PS is zwart (soul)
24S is donkergrijs (swing)
4QC is beige (twist)
EC3 is lichtgrijs (platin-hell)
Het blijkt dat voor productnummer 8Z0071549A (met 3 vakjes) alle kleuren leverbaar zijn muv van Swing. Voor productnummer 8Z0071549D (1 vakje) zijn alleen Soul en Platin-hell nog leverbaar. Verder meldt men dat op alle bakjes een onbekende levertijd zit.
Dit betekent het volgende voor de bestellingen:
1. @msstona: 1 vak, zwart (theoretisch leverbaar)
2. @Seller: 1 vak, zwart (theoretisch leverbaar)
3. @Tom: 1 vak, zwart (theoretisch leverbaar)
4. @singer, 1 vak, zwart (theoretisch leverbaar)
5. @maudiA2: 1 vak, antraciet (niet-leverbaar)
6. @calslaan: 1 vak, grijs (theoretisch leverbaar)
Ik weet dat @foppe destijds ook een zwarte heeft besteld terwijl zijn interieur de kleur Swing heeft. @foppe: kan je iets vertellen over de afwijking?
6PS is zwart (soul)
24S is donkergrijs (swing)
4QC is beige (twist)
EC3 is lichtgrijs (platin-hell)
Het blijkt dat voor productnummer 8Z0071549A (met 3 vakjes) alle kleuren leverbaar zijn muv van Swing. Voor productnummer 8Z0071549D (1 vakje) zijn alleen Soul en Platin-hell nog leverbaar. Verder meldt men dat op alle bakjes een onbekende levertijd zit.
Dit betekent het volgende voor de bestellingen:
6. @calslaan: 1 vak, grijs (theoretisch leverbaar)
Ik weet dat @foppe destijds ook een zwarte heeft besteld terwijl zijn interieur de kleur Swing heeft. @foppe: kan je iets vertellen over de afwijking?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Bimotacorse
Voor mij graag een beige variant! 4QC (twist).
B.v.d.
B.v.d.
- HansJan
- Moderator
Ja, ik wil ook een bakkie (kijk voor de opties in eerdere posts)
6. @calslaan: 1 vak, lichtgrijs (theoretisch leverbaar)
7. @Bimotacorse: 3 vakjes, beige (theoretisch leverbaar)
6. @calslaan: 1 vak, lichtgrijs (theoretisch leverbaar)
7. @Bimotacorse: 3 vakjes, beige (theoretisch leverbaar)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Bakjes zijn vandaag besteld. Ik zal een ieder afzonderlijk berichten voor de afhandeling. De totale prijs inclusief verzending is €47 (vorig jaar €45).
Verder zijn de kortingen recent aangepast. Voor interieurdelen kreeg ik tot voor kort nog 12% korting, dit is naar 7% bijgesteld. Motoronderdelen waren 17%, is nu 12%. Ook wordt opgemerkt dat de prijzen elk jaar hoger worden ivm kosten voor inconsignatievoorraad.
@Gideon nog interesse?
Verder zijn de kortingen recent aangepast. Voor interieurdelen kreeg ik tot voor kort nog 12% korting, dit is naar 7% bijgesteld. Motoronderdelen waren 17%, is nu 12%. Ook wordt opgemerkt dat de prijzen elk jaar hoger worden ivm kosten voor inconsignatievoorraad.
@Gideon nog interesse?
- HansJan
- Moderator
@Deli: ik ga dit direct regelen. Houd er rekening mee dat je het kleinste vakje zelf dicht moet maken! Zie voorbeelden eerder in dit topic.