Handig he

Ik moet op zoek naar een tellerunit, hendel en dan n kabeltje maken, moeilijkste is nog teller vrijschakelen icm mijn sleutel, de wiswasstand en lampcheck is kabels en sensor installeren (hoop ik?) de posten voor "nachrusten" bij onze oosterburen zijn niet helemaal compleeet in dezen....
Er wordt hier in ieder geval niet gerept over de hendel die ook vervangen moet worden anders kun je niet door je functies heen. Ik heb het niet meer geprobeerd in ieder geval. Jij hebt toch FIS in je 3L?
Ik moet op zoek naar een tellerunit, hendel en dan n kabeltje maken, moeilijkste is nog teller vrijschakelen icm mijn sleutel, de wiswasstand en lampcheck is kabels en sensor installeren (hoop ik?) de posten voor "nachrusten" bij onze oosterburen zijn niet helemaal compleeet in dezen....</div>Bluemotion schreef:
Ik zal mn gegevens updaten, ik heb eind vorig jaar mn 3L verkocht, en rijdt sindsdien dagelijks in mn Q5, maar het verlangen naar de A2 bleef, t'is zo'n speciale auto...
En gister was het zover!...... heb sinds gister een 1.4tdi75pk, met (bijna) alle opties, helaas geen FIS. Ik ga vandaag eerst poetsen en dan pas ik mn gegevens aan en doe ik n nieuwe voorstelronde van m'n nieuwe hobby! Kan ik weer naar de meeting in n echte audi :p luukske schreef:<blockquote class="Quote">
<div class="QuoteText">Er wordt hier in ieder geval niet gerept over de hendel die ook vervangen moet worden anders kun je niet door je functies heen. Ik heb het niet meer geprobeerd in ieder geval. Jij hebt toch FIS in je 3L?