[quote="HansJan"][quote="Audi-gekkie"]Ik ben bekend met databases, werk er dagelijks mee, dus weet precies wat je bedoelt.

[/quote]
Oh jee, hebben we naast de gele karretjes nog een match? :geek:[/quote]
Ik zit in de geo-informatie. Dagelijks bezig met digitalekaarten, databases, software, nog meer software en hardware, metingen (buiten), verwerking (binnen), klanten, kortom één en al afwisseling
[quote="HansJan"][quote="Audi-gekkie"]Ja je hebt gelijk dat de topic niet compleet is, maar hij was ook meer bedoelt om te laten zien hoe multifunctioneel ons karretje is. Ik was vergeten dat ik het terugplaatsen van de zittingen niet beschreven had. Wellicht dat ik deze topic nog ga aanvullen.[/quote]
Goed plan! Ik zou het eigenlijk nog mooier vinden als de Howto's zuiver blijven zonder commentaar, dat maakt het zoveel makkelijker om informatie te vinden. Een topic dat je op read-only zou kunnen zetten heeft naar mijn idee toegevoegde waarde. Dat je er in een ander draadje een discussie over start prima, dan kan je de bevindingen later 'mergen'. Oe: weer zo'n term :ugeek:[/quote]
Dat is een hele goede.
Zouden we dat aan onze Moderator Peter vragen?