Mijn (nieuw) lederen interieur
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
En ik was het ook niet...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Vandaag de bestuurdersstoel onderhanden genomen met Colourlock leder onderhoudsset sterk en het resultaat mag er wezen, oordeel zelf!
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
Helaas ben ik ook een paar issues tegen gekomen zoals slijtage, vlekjes en kleine scheurtjes. Gelukkig is het minimaal zoals op de foto's te zien is. Heb een vraag uitstaan hoe dit ver te behandelen, wordt vervolgt.
Scheurtjes leken na behandeling met de leder protector minder te worden.
Scheurtjes leken na behandeling met de leder protector minder te worden.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
Valt wel mee, het is natuurlijk een bewerkelijk klusje als je het goed wilt doen. Stoel uit de auto en dan boenen maar met borstel die ik ook gekocht had. Denk dat alles bij elkaar iets meer dan een uurtje bezig ben geweest.
- Lar
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Kobus, Ziet er echt goed uit. Vroeger toen alles anders was en ik nog graag in t leer zat, jatte ik een dure gezichtscrème van mijn vriendin en smeerde dat op m'n stoelen. Trok er lekker snel zodat je weer meteen op pad kon in en de rimpels waren ook weg. Dun aanbrengen !
- ronsdiecast
Mooi! De kleur spreekt me ook wel aan. Niet te licht wat je soms ziet.
Heb verder geen tips/ervaring..
Heb verder geen tips/ervaring..
Met vriendelijke groeten, Ron.