ombouw naar colour storm
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="rolf"]Een CS is qua opbouw niets anders dan een normale A2, alleen zijn de spatbord verbreders, spiegels en de stootstrips rondom matzwart gespoten. (de buitenkant dan.......)[/quote]
Ik vraag mezelf af of de spatbord randen gespoten zijn, of dat je tegen het kale kunststof aankijkt ...
Maar verder heb je helemaal gelijk, stuur de A2 even bij de spuiter/wrapper langs en je hebt een Color Storm ...
Ik vraag mezelf af of de spatbord randen gespoten zijn, of dat je tegen het kale kunststof aankijkt ...
Maar verder heb je helemaal gelijk, stuur de A2 even bij de spuiter/wrapper langs en je hebt een Color Storm ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

achja, nieuwe kant en klare kapjes bestellen, of je huidige kapjes zwart spuiten.
komt op hetzelfde neer.
feit is, dat als je dat mooi vindt, dat je dat gewoon moet doen.
Zolang mensen zichzelf maar niet in de maling nemen en een dikke GTI sticker gaan plakken op de traagste uitvoering van een model ofzo.....of s-line stickertjes op niet s-line modellen.
komt op hetzelfde neer.
feit is, dat als je dat mooi vindt, dat je dat gewoon moet doen.
Zolang mensen zichzelf maar niet in de maling nemen en een dikke GTI sticker gaan plakken op de traagste uitvoering van een model ofzo.....of s-line stickertjes op niet s-line modellen.
- ArjenE
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Volgens mij zijn de wielkastranden van mijn CS gewoon kaal plastic hoor, niks mooi glad gespoten.
Net als het zwarte kunststof op mn oude golfjes etc, en dit is ook gewoon te behandelen en weer mooi zwart te krijgen met van die zwarte kunststof reiniger / bumper shine.
De wielkastranden zijn ook weer anders en matter dan de zwarte stootstrips op de bumpers en deuren.
Dezelfde kale kunststof als het plastic van de dorpels en de stukken onder de bumpers.
Rechtsachter heb ik ook best een diepe kras / beschadiging in de rand, en daar zie je goed er geen laag overheen zit, maar helemaal zwart kunststof is.
Hier een foto waar de structuur van het kunststof goed op te zien is:

Net als het zwarte kunststof op mn oude golfjes etc, en dit is ook gewoon te behandelen en weer mooi zwart te krijgen met van die zwarte kunststof reiniger / bumper shine.
De wielkastranden zijn ook weer anders en matter dan de zwarte stootstrips op de bumpers en deuren.
Dezelfde kale kunststof als het plastic van de dorpels en de stukken onder de bumpers.
Rechtsachter heb ik ook best een diepe kras / beschadiging in de rand, en daar zie je goed er geen laag overheen zit, maar helemaal zwart kunststof is.
Hier een foto waar de structuur van het kunststof goed op te zien is:

- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Bij mijn weten is het gewoon zwart kunststof, het kan zijn dat er blanke lak overheen zit, wat ik overigens betwijfel. Ik heb laatst aan CS gesleuteld waardoor het me opviel.