GEZAMENLIJKE INKOOP: Opbergbakje onder handrem
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="foppe"]Het staat erg mooi hoor. Petje af.
Ik had er tot nu toe geen oren naar, omdat ik op die plek een glashamer heb zitten.
Maar als ik dit zie.... nou... denk ik.... dat ik..... om ben :mrgreen:[/quote]
Je hebt een PB.
Voor overige geïnteresseerden:
Ik heb nog één zwarte opbergbakje over. Binnenkort ga ik (al)weer naar Audi in Dld en zou ook andere kleuren kunnen meenemen.
Ik had er tot nu toe geen oren naar, omdat ik op die plek een glashamer heb zitten.
Maar als ik dit zie.... nou... denk ik.... dat ik..... om ben :mrgreen:[/quote]
Je hebt een PB.
Voor overige geïnteresseerden:
Ik heb nog één zwarte opbergbakje over. Binnenkort ga ik (al)weer naar Audi in Dld en zou ook andere kleuren kunnen meenemen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Vandaag een stuk plexiglas gekocht. Morgen 2-componentenlijm en zwart velours plakvilt kopen. Daarna meten, zagen, passen en vastlijmen. Wordt vervolgd! 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Mooi hoor dames
De oplossing is ook niet moeilijk en zelfs een afgedankt stukje vlak plastic (bijv. boterkuipje) kan dienst doen voor opvulling.
Wat ik al eerder zei, ik vind dit bakje een stuk handiger dan het bedoelde bakje.
Ook ik heb op die plek, buitenzijde wang bijrijdersstoel, de veiligheidshamer zitten, dus passen doet het bij mij ook niet.

De oplossing is ook niet moeilijk en zelfs een afgedankt stukje vlak plastic (bijv. boterkuipje) kan dienst doen voor opvulling.
Wat ik al eerder zei, ik vind dit bakje een stuk handiger dan het bedoelde bakje.
Ook ik heb op die plek, buitenzijde wang bijrijdersstoel, de veiligheidshamer zitten, dus passen doet het bij mij ook niet.
- HansJan
- Moderator
Vanmiddag de plexiglas plaatjes voor de uitsparing gemaakt.
Totale productie: 8 stuks

Let op de uitsparingen aan de linkerkant.
Deze zijn voor de smalle opstaande randen die bijna tot bovenaan reiken.
De rechterzijde van het plaatje rust op de nokken voor de schakelaar:

En zo zit het plaatje erin:

Het verdient de aanbeveling om het vilt te plaatsen na het verlijmen / vastzetten van het plaatje.
Bij nader inzien vervang ik het plakvilt door plakvelours. Dat past beter bij de rest van het materiaal in de andere vakjes.
Mijn vrouw heeft nog wat knutseladresjes waar ik even langs moet gaan. :mrgreen:
Geïnteresseerden kunnen zich alvast melden, totale kosten zijn plm. €5 inclusief het plakvelours en verzending.
Totale productie: 8 stuks

Let op de uitsparingen aan de linkerkant.

En zo zit het plaatje erin:

Het verdient de aanbeveling om het vilt te plaatsen na het verlijmen / vastzetten van het plaatje.
Bij nader inzien vervang ik het plakvilt door plakvelours. Dat past beter bij de rest van het materiaal in de andere vakjes.
Mijn vrouw heeft nog wat knutseladresjes waar ik even langs moet gaan. :mrgreen:
Geïnteresseerden kunnen zich alvast melden, totale kosten zijn plm. €5 inclusief het plakvelours en verzending.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Mooi stukje handwerk Hans Jan, heb je toch mooi 3 vakjes voor de prijs van 1 ... 

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Super @HansJan, mooi vakje voor muntgeld of als je je oorbellen even kwijt moet. :lol:
- Audi_gekkie
[quote="HansJan"]Let op de uitsparingen aan de linkerkant.
Geïnteresseerden kunnen zich alvast melden, totale kosten zijn plm. €5 inclusief het plakvelours en verzending.[/quote]
Waarom heeft @pocoloco niet die uitsparingen hoeven maken?
Loopt het bakje taps toe? Anders heeft het toch geen steun?
Erg nette oplossing @HansJan!
Persoonlijk had ik er een passend bakje proberen in te maken, zodat je de diepte ook meeneemt.
Geïnteresseerden kunnen zich alvast melden, totale kosten zijn plm. €5 inclusief het plakvelours en verzending.[/quote]
Waarom heeft @pocoloco niet die uitsparingen hoeven maken?
Loopt het bakje taps toe? Anders heeft het toch geen steun?
Erg nette oplossing @HansJan!
Persoonlijk had ik er een passend bakje proberen in te maken, zodat je de diepte ook meeneemt.