GEZAMENLIJKE INKOOP: Opbergbakje onder handrem

Discussie over het interieur van de A2
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

09 aug 2014, 01:59 0 x

@Audi-gekkie: eerst bakkie kopen dan pas commentaar leveren en mag jij er een leeg kuipje Becel in monteren :mrgreen:

De uitsparing is open aan de onderkant en bevat een constructie voor de montage van de schakelaar. Op die constructie rust het plaatje en de uitsparingen heb ik gemaakt om de maatvoering zo strak mogelijk te houden.

Je kunt het plaatje ook 1mm smaller maken maar dan moet je relatief veel lijm gebruiken om het vast te zetten. Daar @pocoloco alle mogelijke materialen voorhanden heeft is die keuze mogelijk sneller gemaakt.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
foppe

09 aug 2014, 11:21 0 x

Heb je niet heel toevallig al in dat pakje van gister zo'n plaatje er bij gestopt :?:
HansJan
Moderator

10 aug 2014, 00:39 0 x

Helaas, het pakketje heb ik gisterochtend al verstuurd. Bovendien ga ik eerst op zoek naar het plakvelours dat goed past bij de rest van de bekleding in het bakje. Als ik de materialen heb gevonden laat ik van me horen.

Ik had in de eerste plaats ook geen intentie om een oplossing voor iedereen te maken, maar het plexiglas plaatje is erg succesvol en had voldoende materiaal voor 8 plaatjes. Voor degenen die geïnteresseerd zijn kan ik straks dus een setje aanbieden.

Heb vandaag Bison Kombi Plastic gehaald om de delen te verlijmen. Ga het plaatje morgen vastzetten.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
foppe

10 aug 2014, 03:00 0 x

ah, jammer pis ik toch net naast de Afbeelding

geeft niet hoor, ik freubel ook wel zoiets inelkaar denk ik :)
foppe

13 aug 2014, 00:50 0 x

Ik heb hem ook binnen hoor en middels een paar gaatjes boren zit ie er bij mij ook in.
Ik ben er blij mee, het ziet er goed uit, maar dat nieuwe steekt er wel bij af hoor. Ik mag hem wel eens goed schoonmaken van binnen nu.

Hans bedankt hoor voor een mooie upgrade. Ik moet nu alleen nog het boterkuipje leegmaken :lol:

Het schijnt trouwens dat je hierachter ook een bekerhouder kunt plaatsen? Ik heb dat weleens gezien, zo doorlopend over de tunnel. Wie weet hoe ik daar aan kan komen ?
Pocoloco

13 aug 2014, 00:58 0 x

Hij zit er ook in bij mijn ,maar ik ben geen voorstander om in het bestaande consol te boren en te vijlen.
Daarom de 3 achterste klemmen wel gebruikt (plaats van de handrem kap ) en de voorste klemmen verwijderd en met dubbelzijdig tape vast gezet ,zit perfect :mrgreen:
HansJan
Moderator

13 aug 2014, 01:15 0 x

Na contact met @pocoloco blijkt dat de beschreven methode in de handleiding goed genoeg is om het bakje goed op zijn plaats te houden.

Ik ben vanavond echter ook begonnen met het boren van de gaten en vond het nog best een precies klusje. Niet te vergeten het verwijderen van de aansteker. Dat is een weetje! Mijn bakje hoop ik morgenavond te plaatsen. Zal alle details dan nog een keer delen.

@foppe: Het was een heel avontuur maar graag gedaan! De plaatjes liggen klaar voor degenen die hem nodig hebben. Zaterdag ga ik langs een stoffeerder voor plakvelours. Wil het origineel zoveel mogelijk benaderen.

To be continued.
HansJan
Moderator

13 aug 2014, 15:20 0 x

[quote="foppe"]Het schijnt trouwens dat je hierachter ook een bekerhouder kunt plaatsen? Ik heb dat weleens gezien, zo doorlopend over de tunnel. Wie weet hoe ik daar aan kan komen ?[/quote]
Klopt, een heel fraaie accessoire die ik laatst bijna had bemachtigd via eBay:

http://www.ebay.de/itm/Audi-A2-Mittelko ... 1384937028

Ik heb vervolgens navraag gedaan bij Audi en ik meende dat de hele set inclusief beugels en klemmen totaal €120 kost.

Moet ik nog eens navraag doen?
Pocoloco

13 aug 2014, 19:46 0 x

[quote="HansJan"][quote="foppe"]Het schijnt trouwens dat je hierachter ook een bekerhouder kunt plaatsen? Ik heb dat weleens gezien, zo doorlopend over de tunnel. Wie weet hoe ik daar aan kan komen ?[/quote]
Klopt, een heel fraaie accessoire die ik laatst bijna had bemachtigd via eBay:

http://www.ebay.de/itm/Audi-A2-Mittelko ... 1384937028

Ik heb vervolgens navraag gedaan bij Audi en ik meende dat de hele set inclusief beugels en klemmen totaal €120 kost.

Moet ik nog eens navraag doen?[/quote]

Zeker mooi alleen jammer voor mij dat je dan je achterbank niet meer kan om klappen , dit doe ik 2 keer per week :?
Er staat ook een zwarte te koop verzenden nicht niederlande :mrgreen:
Airspeed
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

13 aug 2014, 21:47 0 x

Het lukt mij niet om dat zilveren gedeelte uit het oranje deel te krijgen! :oops:

Volgens de handleiding moet je 2 'clips' met pijl aangeduid indrukken, maar de pijl wijst tegen de buitenkant van het zilveren deel aan en volgens mij moeten er binnen de aansteker twee oranje nokjes naar binnen gedrukt worden.
Die nokjes lijken echter inwendig tegen het oranje huis aan te komen en dus niet in te drukken te zijn...??

Afbeelding

Afbeelding

Ik kom er niet uit grr!
Wat doe ik verkeerd?
Misano rode CS FSI, eind 2003, (dood) panoramadak, alu trekhaak, PDC, verw. rode stoelbekleding, 16" velgen, facelift serviceklep, Pro-Boost ecu upgrade
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
Plaats reactie