Gezamenlijke inkoop automatten
Ik vermoed dat in de 3L de noppen voor vastzetten niet goed zitten, fabrieksfoutje zou kunnen en dan krijg je slecht passende.
Ik zag ze in een andere 3L gaan op 31 mei en dat ging perfect...
Dus zijn je noppen in de vloer wel op juiste plek of heb je afwijkende, zoek een ander forum lid om even de matten op elkaar te leggen, een foutje daar kan natuurlijk ook.. maar omdat de FSI wel goed was denk ik aan die drukkers in je vloer....
Ik zag ze in een andere 3L gaan op 31 mei en dat ging perfect...
Dus zijn je noppen in de vloer wel op juiste plek of heb je afwijkende, zoek een ander forum lid om even de matten op elkaar te leggen, een foutje daar kan natuurlijk ook.. maar omdat de FSI wel goed was denk ik aan die drukkers in je vloer....
- Bluemotion
Ik heb ze in de 3L van mij, passen heel mooi, ik ben n tevreden afnemer!
Toen ik met mijn zoon de dozen opende zag ik zowel zwarte als grijze langs komen met diverse randen, ik twijfel nog of er nog 1 beige tussen zat?
Ik zag dat er enkele naar huis gingen en daarom Hans Jan gevraagd of we het maar rond een uur of 15.00 hebben gedaan...
Prima matten maar ik vermoed dat er wel eens een nopje in de auto verkeerd kan zitten....???
Ik zag dat er enkele naar huis gingen en daarom Hans Jan gevraagd of we het maar rond een uur of 15.00 hebben gedaan...
Prima matten maar ik vermoed dat er wel eens een nopje in de auto verkeerd kan zitten....???
- Audi_gekkie
Wat heb je je om 15.00 gedaan??? Ik allemaal nie snap.
Je was er vroeg bij Dirck. Koeien melken?
Je was er vroeg bij Dirck. Koeien melken?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De matten hebben niet helemaal dezelfde pasvorm als de originele maar zijn wel van hoge kwaliteit en bevallen mij erg goed. Leg anders oud en nieuw op elkaar om te vergelijken en uitsparingen te controleren.
Mogelijk zitten de noppen niet helemaal goed op hun plaats. Leg de mat in de auto en kijk welke nop het beste overeenkomt. Verwijder de andere nop. Ze zijn geklemd en kunnen met beleid verwijderd worden. Leg daarna de mat terug, zet de goede kant vast, plaats onderkant nop op de vloerbodem en druk hem met de andere kant van de nop weer vast.
Ik heb ze voor de matten achter ook verwijderd omdat ik daar de originele noppen op moest plaatsen die een extra knop voor de spacefloorbox hebben.
Mogelijk zitten de noppen niet helemaal goed op hun plaats. Leg de mat in de auto en kijk welke nop het beste overeenkomt. Verwijder de andere nop. Ze zijn geklemd en kunnen met beleid verwijderd worden. Leg daarna de mat terug, zet de goede kant vast, plaats onderkant nop op de vloerbodem en druk hem met de andere kant van de nop weer vast.
Ik heb ze voor de matten achter ook verwijderd omdat ik daar de originele noppen op moest plaatsen die een extra knop voor de spacefloorbox hebben.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16