iemand enig idee, wat dit is en waar het voor dient?
http://www.ebay.de/itm/COMING-LEAVING-H ... 19c9adb48f
gr. rene
wat is dit?
Dat is een module die de koplampen nog even 30 sec of zo laat branden zodat je
in het donker niet een breuk valt op weg naar de achter/voordeur van je huis.
Leaving home zal wel zijn dat indien met AB ontgrendelt, de koplampen alvast even
aangaan zodat je de weg naar de auto kunt vinden. Op Duitse site is er wel het een en ander over te vinden.
Groeten Gompie
in het donker niet een breuk valt op weg naar de achter/voordeur van je huis.
Leaving home zal wel zijn dat indien met AB ontgrendelt, de koplampen alvast even
aangaan zodat je de weg naar de auto kunt vinden. Op Duitse site is er wel het een en ander over te vinden.
Groeten Gompie
- duitse degelijkheid
[quote="Thck"]Het antwoord klopt, deze optie zit standaard ook op mijn A4, maar die heb ik vanaf het begin direkt uitgeschakeld. Ik vind het zelfs irritant.
Theo[/quote]
Beste Theo...zit de binnenverlichting daar bij inbegrepen..?
bvd
Tony.
Theo[/quote]
Beste Theo...zit de binnenverlichting daar bij inbegrepen..?
bvd
Tony.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Nee, werkt helemaal zelfstandig. Op het moment dat je het contact uitdraait gaat de verlichting (gedimd grootlicht) aan, n het sluiten van de portieren (al dan niet met de afstandbediening) duurt het een paar minuten voordat de verlichting uit gaat. Dit gebeurt precies andersom indien je naar de auto toe komt en op de portier ontgrendeling drukt.
Bij mij rees altijd de vraag (nadat ik de garagedeur had gesloten) of de lampen wel werkelijk uit gingen? Bovendien vond ik het (m.n. s'winters een onnodige extra belasting van mijn accu).
Theo
Bij mij rees altijd de vraag (nadat ik de garagedeur had gesloten) of de lampen wel werkelijk uit gingen? Bovendien vond ik het (m.n. s'winters een onnodige extra belasting van mijn accu).
Theo