Achterstoel
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hallo, ik ben Richard en heb een vraagje.. Ik heb een fiets vervoerd in mijn auto en hiervoor de achterstoelen eruit gehaald. Nu heb ik ze teruggeplaatst alleen de rechter stoel wil aan de bovenkant (bij het hendel) niet meer normaal in het slot vallen (wel als je een harde klap op het hoofdsteun geeft), ik heb dit ooit eerder gehad en toen heeft een man hier van het forum dat opgelost omdat ik toen bij hem was voor het inbouwen van mistlichten, maar ik krijg het niet voor elkaar, heeft iemand de oplossing/tip voor mij?
Super bedankt alvast!
Groetjes
Super bedankt alvast!
Groetjes
- HansJan
- Moderator
Aan de onderkant van de stoel bevinden zich verende pennen die goed in de sparingen moeten vallen. Dan staat de stoel recht en laat de rugleuning zich enkel goed vergrendelen.
Remedie: stoel weer opklappen en met een harde klap weer neerklappen. Controleer dan of deze onderaan goed geborgd is en probeer de leuning dan opnieuw te borgen.
Succes!
Remedie: stoel weer opklappen en met een harde klap weer neerklappen. Controleer dan of deze onderaan goed geborgd is en probeer de leuning dan opnieuw te borgen.
Succes!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Graag gedaan, succes!! 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De dichtheid van A2 rijders in Zuid Holland is best groot, misschien is er iemand in de buurt die je daarmee kan helpen! Wie O wie voelt zich geroepen?
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Wat je nog kunt proberen is wat (eigen lichaams)gewicht in de strijd werpen.
Dit kan net genoeg zijn om de pennen op hun plaats te laten klikken.
Dit kan net genoeg zijn om de pennen op hun plaats te laten klikken.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot