door veel regen water in de bagageruimte.

Discussie over het interieur van de A2
Plaats reactie
marin

03 mar 2010, 22:06 0 x

Ik heb mijn Audi A2 juni 2008 gekocht en had toen last van water in het onderste deel van de bagageruimte na veel gezoek bij de dealer hebben zij het gevonden en opgelost.
De laatste dagen heeft het veel geregend en heb ik s'morgens last van condens op de ramen, en ja hoor het was weer raak het onderste deel van de bagageruimte was een aquarium.
Als je het verwijderd met een spons is het na een tijdje weer vol. Het lijkt mij dat het water van voren komt.
Mijn vraag is deze, heeft één van de leden met Audi A2 hier ook last van of gehad.

Anders een heerlijke auto.

marin
arjan

04 mar 2010, 10:56 0 x

Hoi,

Ik ken het probleem ik had het met mijn vorige audi A3 ook.Heb toen alle kit randen er uit gesneden en er een nieuwe kit laag ingespoten.
En het was bij mij ook zo het reserve wiel ligt er in en die is dan vochtig en je krijgt dan condensatie.Maar ga er van uit dat bij jou daar de accu zit.Gelukkig heb ik met de A2 nog niet die ervaring.

Succes

Gr Arjan
Romulus

05 mar 2010, 00:08 0 x

Op het Duitse forum is hierover een thread onder de titel "Goldfische im Heck" (http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=15031)
Meestgenoemde oplossing: ventilatieopeningen (uitstromers) in de achterbumper vervangen. Als ik het goed zie, kosten die dingen zelf maar een euro of 15 maar is het vrij veel werk doordat de bumper eraf moet.
marin

05 mar 2010, 22:42 0 x

Arjan en Romulus bedankt voor het meedenken, ik ben met deze informatie naar de dealer gegaan en zij dachten aan de stop die de trekhaak ingang afsluit, maar die stop kun je zo niet zien daar moet eerst de binnenplaat afgenomen worden en dat ga ik één deze dagen doen om te kijken of de stop inderdaad niet goed afsluit.

marin
Ballo

26 mar 2010, 14:27 0 x

Ik heb er ook last van gehad. Ik ben er mee terug gegaan naar de garage en ze vertelden mij dat ze de bumper er weer opnieuw hebben opgezet. Daarna geen last meer gehad. Het water kwam in ieder geval duidelijk van onderaf, dus niet door regen die er van bovenaf in liep.
marin

26 mar 2010, 14:58 0 x

Hallo Ballo,

Bedankt voor je reactie dat zou best kunnen bij een vorige onderzoek heeft de dealer de bumper er afgehad ik ga er even naar toe met de tip.
Plaats reactie