Zonnerolgordijnen ingebouwd
- Gerrit-Jan
ik ga denk ik binnenkort een setje sunnyboys kopen voor mijn A2
dit is een op maat gemaakt set van 5 zonneweringen die je er zo in klikt!
Groeten!
dit is een op maat gemaakt set van 5 zonneweringen die je er zo in klikt!
Groeten!
[quote="arjan"]Hoi,
Ziet er ook goed uit Gerrit Jan zeer strak,en jij kan ze ook naar beneden laten rollen?
Gr Arjan[/quote]
Die heb ik in de Volvo
Ziet er perfect uit. Ik vind de "rollo's" wat tegenvallen, ik krijg ze er niet mooi strak in (zijramen) en de bevestiging vind ik ook maar zo-zo. Ik ga binnenkort het deurpaneel loshalen en de rollo's met een boutje vastzetten. (De plastic plugjes begaven het al na 1 poging).
Ziet er ook goed uit Gerrit Jan zeer strak,en jij kan ze ook naar beneden laten rollen?
Gr Arjan[/quote]
Die heb ik in de Volvo

Hoi Peter,
Ik had het zelfde probleem bij mijn eerste poging begaf 1 plugje het ook al.
Ik heb het op gelost met een hollewand plug die opgeboord naar 8mm.En het gat in de deurpaneel groter gemaakt met een 9 mm boortje zit zo vast als een huis.
Gr Arjan
Ik heb het op gelost met een hollewand plug die opgeboord naar 8mm.En het gat in de deurpaneel groter gemaakt met een 9 mm boortje zit zo vast als een huis.
Gr Arjan
[quote="arjan"]Hoi Peter,
Gr Arjan[/quote]
Dat is ook nog een idee idd. Heb je niet het probleem dat de behuizing van de rollo van binnenuit gezien mooi aansluit op de deurbekleding maar dat het van buitenaf gezien kiert ? Ik heb me precies aan de boorpunten in de handleiding gehouden.
Gr Arjan[/quote]
Dat is ook nog een idee idd. Heb je niet het probleem dat de behuizing van de rollo van binnenuit gezien mooi aansluit op de deurbekleding maar dat het van buitenaf gezien kiert ? Ik heb me precies aan de boorpunten in de handleiding gehouden.
- Gerrit-Jan
hey
heb zojuist de sonniboys besteld voor mijn A2
was wel € 129,- maarja, als het maar mooi en goed zit!
ik post hier ff foto's als ze er in zitten!
Groeten!
heb zojuist de sonniboys besteld voor mijn A2

was wel € 129,- maarja, als het maar mooi en goed zit!
ik post hier ff foto's als ze er in zitten!
Groeten!
- friese hengst
ook ik heb net de privacy shades besteld.
maar omdat ik voor twee auto's bestelde kreeg ik korting van 10% per auto.
nu maar wachten wanneer ze binnen komen.

maar omdat ik voor twee auto's bestelde kreeg ik korting van 10% per auto.
nu maar wachten wanneer ze binnen komen.

- RedSoxCoder
Heeft iemand een idee waar de sonniboys te koop zijn ?
Staat wel verrekte netjes
Vooral achter in de hoeken.
Ik merkte afgelopen week dat het super warm is achter in de auto met dat platte achter raam.
En je zicht naar achter is wel een stuk minder, maar met die regen vandaag zie ik toch al niks
Staat wel verrekte netjes

Ik merkte afgelopen week dat het super warm is achter in de auto met dat platte achter raam.
En je zicht naar achter is wel een stuk minder, maar met die regen vandaag zie ik toch al niks