Inbouwen standaard (ge)luidsprekers
- Jazzpersen
In de achterdeuren van mijn A2 zitten nog geen luidsprekertjes. Ook de installatie die erin zit laat te wensen over. Links doet het niet. Wie kan mij adviseren:
>> Hoe kom ik aan luidsprekertjes die in de achterdeuren passen?
>> Wat voor radio wordt geadviseerd met de volgende functionaliteiten:
Radio/USB/NAV/Bluetooth-telefoon, eventueel iPhone aansluiting.
Ik las ergens dat niet alle radio's zowel voor- als achter-bank kan voorzien van geluid.
>> Hoe kom ik aan luidsprekertjes die in de achterdeuren passen?
>> Wat voor radio wordt geadviseerd met de volgende functionaliteiten:
Radio/USB/NAV/Bluetooth-telefoon, eventueel iPhone aansluiting.
Ik las ergens dat niet alle radio's zowel voor- als achter-bank kan voorzien van geluid.
- duitse degelijkheid
TIP : Stel je eigen eerst even voor , anders krijg je geen antwoord :mrgreen:
ANYWAY
ANYWAY
Dan doe ik dat maar even (kopie van ander forum)
Hoi,
Ik ga vanaf volgende week beginnen aan mijn 3L avontuur.
2 jaar Passat 2.0 TDI gereden (1500KG) en 1:20 gehaald met 90-100 km/h op de snelweg. Omdat ik aan gemakken gewent ben begin ik aan de A2 (luxe paard ja). Wordt een wat misselijk makend blauw-metalic kleurtje. Maar ja, wat is uiterlijk? Ik ben ook niet moeders mooiste. Gaat om de prestaties toch...
>> Heeft iemand wat feedback op verbruik van A2 tov Lupo? Lood om oud-ijzer? Of ehhh.... blik om Aluminium?
Ik moet helemaal bijgewerkt worden in de unieke techniek van 3L. Heb geduld met mij.
Bij voorbaat dank voor jullie bereidheid om kennis te delen!
Stef
Hoi,
Ik ga vanaf volgende week beginnen aan mijn 3L avontuur.
2 jaar Passat 2.0 TDI gereden (1500KG) en 1:20 gehaald met 90-100 km/h op de snelweg. Omdat ik aan gemakken gewent ben begin ik aan de A2 (luxe paard ja). Wordt een wat misselijk makend blauw-metalic kleurtje. Maar ja, wat is uiterlijk? Ik ben ook niet moeders mooiste. Gaat om de prestaties toch...
>> Heeft iemand wat feedback op verbruik van A2 tov Lupo? Lood om oud-ijzer? Of ehhh.... blik om Aluminium?
Ik moet helemaal bijgewerkt worden in de unieke techniek van 3L. Heb geduld met mij.
Bij voorbaat dank voor jullie bereidheid om kennis te delen!
Stef
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
We hebben geduld ... 

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- bikemaster
bikemaster-en-zijn-a2-stellen-zich-voor-t1944-30.html
De parrot astroid heeft al je wensen aan boord
De parrot astroid heeft al je wensen aan boord
- Radj
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Misschien ook belangrijk om te weten wat je budget is.
Ik heb zelf een pioneer radio voor met bluetooth carkit.
Ben er zeer tevreden over.
Speakers achterin is geen probleem past bijna alles.
Voorin wat complexer ivm speaker adapters..
Ik heb zelf een pioneer radio voor met bluetooth carkit.
Ben er zeer tevreden over.
Speakers achterin is geen probleem past bijna alles.
Voorin wat complexer ivm speaker adapters..
- Audi_gekkie
@Jazzpersen
"In de achterdeuren van mijn A2..."
Beste forumleden of goedemiddag, ik ben...
Jammer... :?
Gelukkig zijn er voor jou forumleden die je willen helpen.

- Radj
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
[quote="Audi-gekkie"]@Jazzpersen
[/quote]
Sorry , iedereen verdiend een tweede kans
Maar idd stel je voor en je krijg meer nuttige reacties

Sorry , iedereen verdiend een tweede kans

Maar idd stel je voor en je krijg meer nuttige reacties
- Jazzpersen
Hum hum... excuses :oops:
Ik vertegenwoordig een aantal technische weverijen en moet regelmatig op pad. Echter, woon/werkverkeer gaat met de fiets tegenwoordig. Ik heb het luxe pad met een Passat 2.0TDI verlaten en me laten verleiden door de charmes van de A2. Omdat ik €130/maand voor wegenbelasting terwijl hij onder de car-poort staat onzin vindt ben ik naar een andere oplossing gaan kijken. Een maat van mij kwam met zijn LUPO 3L op bezoek en liet mij een stukje rijden. Niet de luxe, maar de ideologische gedachte trok mijn aandacht. Vooral toen ik hoorde dat de A2 1.2TDI zelfde motor/transmisie heeft, maar helemaal van ALU is was ik verkocht. Mijn vakgebied is lichtgewicht composietbouw met CARBON vezels.... Mooi gesprek met deze auto bij klanten toch..? Deze versie is de meest uitgeklede (22 ltr tank, geen stuur bekr, geen airco, 145/80R14, dun voorruit etc)
Tot zover mijn verhaal naar de A2 toe. Nu wil ik graag wat gemakken in de auto hebben zodat ik 99% mijn blik (eh... ALU) op de weg kan hebben. Iemand die mij wil helpen....met raad? :roll:
Ik vertegenwoordig een aantal technische weverijen en moet regelmatig op pad. Echter, woon/werkverkeer gaat met de fiets tegenwoordig. Ik heb het luxe pad met een Passat 2.0TDI verlaten en me laten verleiden door de charmes van de A2. Omdat ik €130/maand voor wegenbelasting terwijl hij onder de car-poort staat onzin vindt ben ik naar een andere oplossing gaan kijken. Een maat van mij kwam met zijn LUPO 3L op bezoek en liet mij een stukje rijden. Niet de luxe, maar de ideologische gedachte trok mijn aandacht. Vooral toen ik hoorde dat de A2 1.2TDI zelfde motor/transmisie heeft, maar helemaal van ALU is was ik verkocht. Mijn vakgebied is lichtgewicht composietbouw met CARBON vezels.... Mooi gesprek met deze auto bij klanten toch..? Deze versie is de meest uitgeklede (22 ltr tank, geen stuur bekr, geen airco, 145/80R14, dun voorruit etc)
Tot zover mijn verhaal naar de A2 toe. Nu wil ik graag wat gemakken in de auto hebben zodat ik 99% mijn blik (eh... ALU) op de weg kan hebben. Iemand die mij wil helpen....met raad? :roll:
- Jazzpersen
Wat ik mij nog afvraag. Waarom geven veel Forum gebruikers niet aan waar ze wonen? Angst? Iets te verbergen? Nee toch? Al is de A2 misschien niet moeders mooiste, je mag er best trots op zijn en aangeven waar we je ongeveer kunnen zien rijden...... :ugeek: