Dag allemaal,
Ik ben nog geen A2 rijder maar heb er wel 1 op het oog.
Maar voordat ik tot een serieuze aankoop overga ben ik nieuwsgierig naar de grootte van de bagageruimte/kofferbak. Overal op internet gezocht naar een goede foto maar ik kan het niet vinden.
Kan iemand mij duidelijk uitleggen en misschien als het niet te veel is gevraagd met een goede foto van de kofferbak hoe groot deze nu eigenlijk is.
Alvast bedankt!
Grootte van bagageruimte
De A2 is misschien wel de meest onderschatte auto op de markt. En de kofferbak is misschien wel het meest onderschatte onderdeel ervan :mrgreen:
Zie voor enkele foto's mijn album: http://audi-a2.nl/gallery/album.php?album_id=28
Tevens A2 als Familienkutsche en Ladevolumen bij onze Oostervrienden. Wel even registreren om de plaatjes te kunnen zien.
Afmetingen in het A2-museum:

In mijn ervaring is 390 liter bepaald niet weinig. Een Curver klapkrat gaat er in lengterichting van de wagen net in. Daarmee is het erg bruikbaar. Er zijn veel middenklassers die minder ruimte hebben! (Uit mijn hoofd Polo 6N 250 liter, Golf 3 hatchback 330 liter, Golf 3/4 Variant 440 liter)
Tip: neem je favoriete bagage mee naar de beoogde occasion en laad het ter plekke in. Wij kwamen dus ook met (lege) Maxicosi, kinderwagen en muziekinstrument aanzetten. En het paste!
Zie voor enkele foto's mijn album: http://audi-a2.nl/gallery/album.php?album_id=28
Tevens A2 als Familienkutsche en Ladevolumen bij onze Oostervrienden. Wel even registreren om de plaatjes te kunnen zien.
Afmetingen in het A2-museum:

In mijn ervaring is 390 liter bepaald niet weinig. Een Curver klapkrat gaat er in lengterichting van de wagen net in. Daarmee is het erg bruikbaar. Er zijn veel middenklassers die minder ruimte hebben! (Uit mijn hoofd Polo 6N 250 liter, Golf 3 hatchback 330 liter, Golf 3/4 Variant 440 liter)
Tip: neem je favoriete bagage mee naar de beoogde occasion en laad het ter plekke in. Wij kwamen dus ook met (lege) Maxicosi, kinderwagen en muziekinstrument aanzetten. En het paste!
Bedankt! Zo heb ik tenminste een goede indruk van de ruimte in de kofferbak.
TJa, ik heb 2 goldenretrievers maar om die nou mee te nemen om te passen.... :mrgreen: Denk dat ze daar niet zo van gecharmeerd zijn.
Maar die hoeven er niet altijd in mee, alleen in noodgevallen zou ik die mee willen nemen. En dan uiteraard de kinderwagen maar zoals ik het op jouw foto's zie moet dat makkelijk passen.
TJa, ik heb 2 goldenretrievers maar om die nou mee te nemen om te passen.... :mrgreen: Denk dat ze daar niet zo van gecharmeerd zijn.
Maar die hoeven er niet altijd in mee, alleen in noodgevallen zou ik die mee willen nemen. En dan uiteraard de kinderwagen maar zoals ik het op jouw foto's zie moet dat makkelijk passen.
- friese hengst
ik heb een boxer, en die kan er zat in.
2 honden lijkt mij niet te kunnen, of je moet de achterste bank er uit halen.
2 honden lijkt mij niet te kunnen, of je moet de achterste bank er uit halen.
Als er een boxer in kan dan kan ik er inderdaad ook wel 1 Golden retriever in kwijt en als ze gewoon netjes gaan zitten misschien wel 2. Is maar voor noodgevallen wanneer het zo uit komt. Bijvoorbeeld als ik overdag met 1 naar de dierenarts moet oid.
Maar de achterbank kan als het goed is toch ook in delen neer?
Topic: "wat neem jij mee in jouw A2"
Kan ik niet zo snel vinden.
Maar de achterbank kan als het goed is toch ook in delen neer?
Topic: "wat neem jij mee in jouw A2"
Kan ik niet zo snel vinden.
[quote="novali"]Maar de achterbank kan als het goed is toch ook in delen neer?
[/quote]
De (standaard tweezits) achterbank kan in twee gelijke delen worden neergeklapt of zelfs verwijderd. Er was als optie ook een driezits achterbank leverbaar, die is alleen in z'n geheel neer te klappen.
[/quote]
De (standaard tweezits) achterbank kan in twee gelijke delen worden neergeklapt of zelfs verwijderd. Er was als optie ook een driezits achterbank leverbaar, die is alleen in z'n geheel neer te klappen.