Ik ben benaderd met de vraag voor de vervanging van de vaste bank voor de A2 door de deelbare variant.
Nu blijkt dat de deelbare niet (zonder meer) past. Omdat er de gaten -waar de pennen van de achterbank in moeten vallen- er helemaal niet in zitten.
Ook de gordel-inklik-bevestigingen zijn anders (bij de vaste bank zitten die in de bodem en bij de deelbare aan de bankddelen zelf vast.
Nu is de afstand tussen de vragensteller en mij dik 250 kilometer en kan ik niet even ter plekke het probleem bekijken, dus vraag ik via dit forum of iemand er ervaring mee heeft.
Wie helpt me (en een andere A2 rijder)
Alle info is welkom.
Vaste bank vervangen door deelbare bank
Kun je een foto van jou dichte bodem plaatsen....
de foto van een 2 zit bodem staan al bij de sloop topic van collega forum lid uit Tilburg...
Eventueel moet je een stuk bodem over zetten dus laat eens zien hoe die standaard bodem eruit ziet zonder....
de foto van een 2 zit bodem staan al bij de sloop topic van collega forum lid uit Tilburg...
Eventueel moet je een stuk bodem over zetten dus laat eens zien hoe die standaard bodem eruit ziet zonder....
@Dirck, het gaat niet om mijn dichte bodem, maar die van de vragensteller, die woont in Friesland, ik in Brabant.
De foto's die ik doorgestuurd heb gekregen van de vragensteller, laten niet zien over hoe de constructie nu is. Die helpen je niet verder...
De foto's die ik doorgestuurd heb gekregen van de vragensteller, laten niet zien over hoe de constructie nu is. Die helpen je niet verder...
- Audi_gekkie