Audio systeem A2
Ik heb inmiddels diverse A2's op mijn zoektocht gezien. Het is mij niet helemaal duidelijk hoeveel speakers er in een A2 zitten.
Zitten er altijd 8 speakers in met een versterker? Of is dat optioneel in combinatie met een Audi Concerto radio?
Zitten er altijd 8 speakers in met een versterker? Of is dat optioneel in combinatie met een Audi Concerto radio?
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Standaard zitten er 4 speakers in de voorportieren, 8 speakers is in samenhang met de kleine Blaupunkt versterker in het "geheime" vak (onder de vloermat bijrijder) of met de Bose installatie die achterin bij de accu zit
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Je kunt het beste inderdaad even onder de mat en vervolgens onder de deksel kijken aan de bijrijderskant.
Ik heb al twee a2's gehad waar een aftermarket radio was ingebouwd en daardoor de speakers achter niet meer werkten. Wel heel zonde dan en ik heb sowieso liever de standaard radio ook al zou die dan cassette hebben het oogt toch beter...
Ik heb al twee a2's gehad waar een aftermarket radio was ingebouwd en daardoor de speakers achter niet meer werkten. Wel heel zonde dan en ik heb sowieso liever de standaard radio ook al zou die dan cassette hebben het oogt toch beter...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Een BOSE installatie kenmerkt zich door een Concert radio met BOSE functie, 8 BOSE speakers, BOSE emblemen op elk speakerrooster en een subwoofer(tje) met klankkast over de volle breedte van de kofferbak. Klinkt absoluut lekker.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Theoretisch wel.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Een A2 zit vol verrassingen hè, je weet het maar nooit ... ;-)
http://audi-a2.nl/discussion/comment/47 ... ment_47135
http://audi-a2.nl/discussion/comment/47 ... ment_47135
- Audi_gekkie
Of gewoon de radio aanzetten om te testen