A2-liefhebbers,
Ik wil graag de originele Chorus autoradio met cassette vervangen. Ben hiervoor al even naar de Mediamarkt geweest om eens te kijken wat er zoal te koop is op het moment. En dat is nogal wat heb ik gemerkt.
Eisen / wensen:
* Goede (liefst perfecte ;-) aansluiting qua kleurinstelling op de originele Audi kleur
* MP3
* Radio
* Bluetooth
* Automatische mute bij een inkomend gesprek
* In combinatie met een carkit, die ingebouwd dient te worden
Ik bekijk nog even de (on)mogelijkheden om te gaan bellen en navigeren met een iPhone, dus connectie richting zo'n apparaat lijkt me dan ook wenselijk.
Graag hoor ik jullie suggesties / ervaringen op dit vlak!
Alvast bedankt voor reacties.
Groeten uit Twente,
Gerben
Nieuwe autoradio...welke te kiezen?
Tip 2: een Becker komt er qua look-and-feel kort achter
Zie het topic van JMKoole
Tip 3: ik ben met mijn Pioneer met rood/witte verlichting ook prima tevreden, maar ik heb mijn eisen dan ook niet zo hoog liggen 8-)
Zie voor een impressie bij Rens 79

Tip 3: ik ben met mijn Pioneer met rood/witte verlichting ook prima tevreden, maar ik heb mijn eisen dan ook niet zo hoog liggen 8-)
Zie voor een impressie bij Rens 79
A2-Liefhebbers,
Bedankt voor de reacties. Ik heb bij jmkoole eens even gekeken en afgezien van prachtige foto's van een prachtige A2 zag ik inderdaad zo'n Becker. Dat wordt nu eens even nader onder de loep genomen :mrgreen:
Uiteraard zijn andere suggesties van harte welkom. Overigens wordt er op Ebay wel erg veel een JVC aangeprezen als radio voor een A2. De logica erachter heb ik (nog) niet kunnen ontdekken, zijn er mensen die deze radio kennen / hebben gemonteerd?
Groeten uit Twente,
Gerben
Bedankt voor de reacties. Ik heb bij jmkoole eens even gekeken en afgezien van prachtige foto's van een prachtige A2 zag ik inderdaad zo'n Becker. Dat wordt nu eens even nader onder de loep genomen :mrgreen:
Uiteraard zijn andere suggesties van harte welkom. Overigens wordt er op Ebay wel erg veel een JVC aangeprezen als radio voor een A2. De logica erachter heb ik (nog) niet kunnen ontdekken, zijn er mensen die deze radio kennen / hebben gemonteerd?
Groeten uit Twente,
Gerben
tip 4: BT auto radio en iphone zullen niet goed werken. Toen ik nog een iphone 3 had merkte ik dat deze maar weinig van BT ondersteunt behalve dan dat er audio overheen ging (dus geen forward/backward etc). Misschien is de iphone 4 beter maar verwacht dus niet dat je iphone 100% ok werkt met een BT radio