Automatisch dimmende binnenspiegel
Beste A2ers,
Ik zag toevallig een onderschrift voorbij komen waarbij iemand een automatisch dimmende binnenspiegel heeft. Nou heb ik destijds in de Polo een binnenspiegel uit een Passat ingebouwd.
mijn vraag is, of de spiegel standaard geleverd is op de A2 S-Line, of dat dit een eigen modificatie is.
Ik zag toevallig een onderschrift voorbij komen waarbij iemand een automatisch dimmende binnenspiegel heeft. Nou heb ik destijds in de Polo een binnenspiegel uit een Passat ingebouwd.
mijn vraag is, of de spiegel standaard geleverd is op de A2 S-Line, of dat dit een eigen modificatie is.
- Smarty707
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Hoi Woco !
Het was een optie voor elke A2 dus niet alleen voor de S-Line.
Meerprijs was destijds rond 160 eurootjes.
Ik denk dat het achteraf ombouwen mogelijk is, zie hier de onderdeelnummers van de automatisch dimmende spiegel en kabelgootje.
Spiegel: 8D0857511 01C (zwart) kabelgootje: 8D0857593
Groetjes
Smarty
Het was een optie voor elke A2 dus niet alleen voor de S-Line.
Meerprijs was destijds rond 160 eurootjes.
Ik denk dat het achteraf ombouwen mogelijk is, zie hier de onderdeelnummers van de automatisch dimmende spiegel en kabelgootje.
Spiegel: 8D0857511 01C (zwart) kabelgootje: 8D0857593
Groetjes
Smarty
Leder interieur, RNSE, komfortblinker, 6 gearbox,
Bedankt voor de onderdeelnummers...
wat ik graag wil weten of iemand een foto heeft van de steun van de spiegel...
is deze hetzelfde als bij de normale spiegel of afwijkend?
Iemand enig idee of bijvoorbeeld de spiegel uit een A4 of TT ook past??
wat ik graag wil weten of iemand een foto heeft van de steun van de spiegel...
is deze hetzelfde als bij de normale spiegel of afwijkend?
Iemand enig idee of bijvoorbeeld de spiegel uit een A4 of TT ook past??
[quote="Woco"]Iemand enig idee of bijvoorbeeld de spiegel uit een A4 of TT ook past??[/quote]
Gezien het onderdeelnummer met 8D begint (Audi A4 B5) verwacht ik dat deze dezelfde is als uit de A4. Maar de onderdeelnummers zijn niet altijd even logisch...
Gezien het onderdeelnummer met 8D begint (Audi A4 B5) verwacht ik dat deze dezelfde is als uit de A4. Maar de onderdeelnummers zijn niet altijd even logisch...
- Smarty707
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Dan zou er " 01C "achter moeten staan. Dit is de toevoeging op het onderdeelnummer voor automatisch dimmen. Zonder deze toevoeging is het een normale spiegel.
Leder interieur, RNSE, komfortblinker, 6 gearbox,