Aluminium ring geplaatst
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vandaag heb ik aan mijn wagen weer een kleine face lift gegeven, ik heb de zwarte ring onderaan de schakelpook vervangen door een mat aluminium exemplaar. Het geeft direct een geheel andere uitstraling, het knopje van de handrem was onlangs al aan de beurt geweest. Wil nog 1 ding aan mijn A2 veranderen en dat is een dubbele laadbodem. Zat er helaas niet in toen ik hem destijds kocht. Mocht iemand er ergens een weten te liggen in de kleur licht grijs, houdt ik me aanbevolen.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De ring is kinderlijk eenvoudig zelf te verwisselen, een schroevedraaier tussen ring en console en je hebt de ring los, je ziet dan 3 punten waar hij vast zit aan het leder. de kosten in DL €23,- ik denk hier €27,-
- Smarty707
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Even een hulpje voor het bestellen van die handremknop:
Onderdeel nummer: 8Z0711333 15K (mat) of 3Q7 (glanzend)
Kosten rond een tientje.
Nu je toch die handrempook en de afdekking daarvan eraf hebt, is het een mooie gelegenheid om indien je die nog niet hebt, er een opbergvakje onder de handrem te monteren.
Op deze foto kun je zien hoe het dan gaat uitzien:
http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=13692
Voor de prijs hoef je het niet te laten: ca. 28 euro.
Gr.
Smarty
Onderdeel nummer: 8Z0711333 15K (mat) of 3Q7 (glanzend)
Kosten rond een tientje.
Nu je toch die handrempook en de afdekking daarvan eraf hebt, is het een mooie gelegenheid om indien je die nog niet hebt, er een opbergvakje onder de handrem te monteren.
Op deze foto kun je zien hoe het dan gaat uitzien:
http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=13692
Voor de prijs hoef je het niet te laten: ca. 28 euro.
Gr.
Smarty
Leder interieur, RNSE, komfortblinker, 6 gearbox,