Beste leden, gisteren is bij Jan in mijn A2 een CC ingebouwd en zijn er mistlampen gemonteerd waarbij er ook al een lichtschakelaar is gewisseld zodat ik de mistlampen kan bedienen zodra bedrading is gelegd. Nu heb ik net gereden en licht ingeschakeld met de nieuwe schakelaar - nu blijkt dat alle dashboardverlichting (radio, dashboard etc) niet meer werkt. Ik zie alleen nog rode verlichting van de wijzers en cijfers op de radio. Kan iemand een tip geven of het probleem hoogstwaarschijnlijk ligt aan vervanging van de lichtschakelaar (mistlamp functie) of dat het more likely is dat dit gebeurd is bij CC montage? Bepaald lichtschakelaar of dashboardverlichting wordt geactiveerd bij aanzetten licht?
Alvast dank!
Dashboardverlichting
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Bij Stadslicht moeten de tellers al aan gaan en groot of mist maakt niets meer uit...
Probeer de stadslicht stand eens en een losse draad vermoed ik.
Als stads lampjes niet branden zit daar een foutje.
Probeer de stadslicht stand eens en een losse draad vermoed ik.
Als stads lampjes niet branden zit daar een foutje.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ga vanavond naar de officiële Audi dealer of willekeurige ander winkel...
En je kunt zien of Stads, Dim, Groot en mistlampen het doen zonder uit te stappen door de grote ramen.
Tevens kun je gelijk zien of de richtingaanwijzers het nog doen, en of ze voor APK voldoende Oranje zijn.
En dan met lichten aan, dus ook binnen verlichting starten en als het niet te geel word aan Plafond is de accu nog goed.
Nu auto omdraaien en je achterste controleren... alleen de nummer plaat verlichting is meestal te zwak maar dan moet je daar maar Led lampjes in doen zoals Hans Jan dat adviseerde!
Dus vanavond als het een beetje donker word even winkelen bij gesloten winkel!
Ja, bij mijn zit ook wel eens een draadje los,
maar ik test dat op deze manier zonder hulp.
En je kunt zien of Stads, Dim, Groot en mistlampen het doen zonder uit te stappen door de grote ramen.
Tevens kun je gelijk zien of de richtingaanwijzers het nog doen, en of ze voor APK voldoende Oranje zijn.
En dan met lichten aan, dus ook binnen verlichting starten en als het niet te geel word aan Plafond is de accu nog goed.
Nu auto omdraaien en je achterste controleren... alleen de nummer plaat verlichting is meestal te zwak maar dan moet je daar maar Led lampjes in doen zoals Hans Jan dat adviseerde!
Dus vanavond als het een beetje donker word even winkelen bij gesloten winkel!
Ja, bij mijn zit ook wel eens een draadje los,

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?