Een op maat te snijden kofferbakmat voor weinig te koop bij onze voordeel winkels:
- Lid (€ 4,99): https://bit.ly/2QrmxUA
- Action (€ 6,95): https://bit.ly/2sanQh0
Kofferbakmat voor weinig
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Hoewel duurder is Action sterker en betere.....
Die maar liefst 40% duurdere kan prima voor schoonhouden stoffen dubbele bodem als ik een AUB blok op de sloop moet halen met brandschade!
Met hogedrukspuit na afloop deze weer schoon blazen en weer als nieuw.
Ik heb helaas ervaring van mensen die dit niet gebruikte en dat was veel werk om ze minder vuil
en redelijk verkoopbaar te maken!
Die maar liefst 40% duurdere kan prima voor schoonhouden stoffen dubbele bodem als ik een AUB blok op de sloop moet halen met brandschade!
Ik heb helaas ervaring van mensen die dit niet gebruikte en dat was veel werk om ze minder vuil
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Lar
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vandaag twee rubbermatten bij de Action gehaald. Goede tip. Veel goedkoper en beter dan de niet passende mat van WINPARTS. Makkelijk te knippen. Dank voor de tipeekhoorntje schreef: ↑06 jan 2019, 09:40Hoewel duurder is Action sterker en betere.....