Mijn A2 heeft rails voor een dubbele bodem, maar wat ontbreekt er precies? Alleen een afdekplaat of hoort er ook nog iets van een bak bij?
Dubbele bodem, maar wat ontbreekt er precies?
- Alta Plana
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
De 3 delige afdek plaat moet je op sloop zoeken.
Vele hebben een zwarte of grijze en beige is zeldzaam.
Zoek zelf ook nog een iets nettere... vermoedelijk was deze smerig en weggegooid voor de verkoop.
Vele hebben een zwarte of grijze en beige is zeldzaam.
Zoek zelf ook nog een iets nettere... vermoedelijk was deze smerig en weggegooid voor de verkoop.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Alta Plana
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dank je! Ik ga er 'ns rustig naar op zoek. Degene die ik te koop zie zijn inderdaad flink vervuild, en kosten meer omdat ze compleet met rails zijn. Maar goed, 't heeft geen haast.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Tips: viewtopic.php?t=992
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16