goedemiddag,
De blower van mijn a2 heeft last van ADHD. Hij wisselt om de paar seconden van blaassnelheid,dan heel hard dan weer uit enz enz. Is dit een bekend probleem en zo ja wat is er aan te doen?
mvg Dick
blower met adhd
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ventilator die ontregeld is werd hier eerder beschreven, gebruikt zoek functie rechts boven eens....
En Jos in Dieverbrug is dichtbij, A2 ervaring genoeg, of onze A2 Dokter in Waalwijk, alleen op afspraak want erg druk daar en verder weg.
Via zijkant na verwijderen dashboard kastje bereikbaar.
viewtopic.php?t=882
https://audi-a2.nl/viewtopic.php?f=9&t=1973
viewtopic.php?f=9&t=2180
viewtopic.php?t=3370&start=40
Lijkt hier wel kleuterschool, 4x knip en plakwerk!
En Jos in Dieverbrug is dichtbij, A2 ervaring genoeg, of onze A2 Dokter in Waalwijk, alleen op afspraak want erg druk daar en verder weg.
Via zijkant na verwijderen dashboard kastje bereikbaar.
viewtopic.php?t=882
https://audi-a2.nl/viewtopic.php?f=9&t=1973
viewtopic.php?f=9&t=2180
viewtopic.php?t=3370&start=40
Lijkt hier wel kleuterschool, 4x knip en plakwerk!

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beste @dickster, zou je jouw profiel willen aanvullen? Dat maakt het geven van gericht advies eenvoudiger.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Lar je bedoelt zijn assistente (!) 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
1¼ uur maar dat was 1e keer, slopen monteren en testen... dus viel wel mee, onderdeel goedkoop maar als je €50,- per uur rekende en er komt nog 21% BTW bij toch €75,- arbeidsloon, als ik tenminste monteur was geweest!
Daarom noemde ik beide garage's want met mijn reuma kan het ook hele middag worden, of kom
morgen maar terug!
Daarom noemde ik beide garage's want met mijn reuma kan het ook hele middag worden, of kom
morgen maar terug!

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?