Goedenavond,
Vandaag heb ik mijn origine lichtschakelaar vervangen door een nieuwe schakelaar omdat mijn dimlicht niet meer werkte!
Ik heb een Vemo v10730266 gekocht en geplaatst en mijn dimlicht werkt weer. Helaas werkt met deze schakelaar mijn dashboardverlichting en 1 achterlicht niet meer.
Ik heb al gezocht naar een nieuwe originele schakelaar maar deze kon ik niet vinden.
Kan iemand mij vertellen welke schakelaar er ook in past? En waarmee al mijn verlichting blijft werken?
Audi A2 1.4 benzine uit 2000 (51-FX-LZ)
Alvast bedankt,
Lichtschakelaar vervangen
- Jeroenkrul
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dit lijkt mij een vrij universele schakelaar voor VAG auto's.
Mogelijk ben je de stekker voor de regelaar links vergeten aan te sluiten? De achterlichten worden niet apart aangestuurd door de lichtschakelaar, is het lampje niet bij toeval defect?
Schakelaar is ook best prijzig, voor een paar tientjes meer heb je een originele voor de A2. Heb je de nieuwe schakelaar zonder frontje in de behuizing van de lichtschakelaar geplaatst? Iconen matchen nl. mooi met de behuizing.
Mogelijk ben je de stekker voor de regelaar links vergeten aan te sluiten? De achterlichten worden niet apart aangestuurd door de lichtschakelaar, is het lampje niet bij toeval defect?
Schakelaar is ook best prijzig, voor een paar tientjes meer heb je een originele voor de A2. Heb je de nieuwe schakelaar zonder frontje in de behuizing van de lichtschakelaar geplaatst? Iconen matchen nl. mooi met de behuizing.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Zoals @HansJan al schreef zou ik eerst je lampje even controleren.
De dashboard verlichting wordt aangestuurd door het wieltje links van je lichtschakelaar, gaat aan de achterkant ook een aparte stekker op. Hoe heb je deze nu aangesloten?
De dashboard verlichting wordt aangestuurd door het wieltje links van je lichtschakelaar, gaat aan de achterkant ook een aparte stekker op. Hoe heb je deze nu aangesloten?