Lederen sport Stoelen geplaatst

Discussie over het interieur van de A2
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sergei
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2019, 14:46
Locatie: Assen
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

08 jul 2020, 08:24 2 x

Hoi Allemaal,


Ik schrijf niet zo heel veel maar geniet daarom niet minder van mijn A2 3L, ondertussen een kleine 50.000 km afgelegd en ik ben nog elke keer blij.......... op wat probleempjes na (maar dat mag ook met 350.000 km op de klok)
Even mijn complimenten naar JB in Dieverbrug die mijn "Frank" op de weg houdt, in het begin van de corona crisis had ik telkens een motor storing en daardoor ging hij in de noodloop, Turbo vervangen was het advies......... ivm de crisis en eventueel inkomen wilde ik deze stap nog niet zetten, JB adviseerde om de variabele turbo schoepen handmatig heen en weer te schuiven (motor uit natuurlijk) om ze weer gangbaar te maken..... na heul veul en lang te schuiven doet hij het weer redelijk en kan ik hem binnenkort echt laten vervangen, JB dank voor het advies en begrip.

Maar goed nu die stoelen, 300.000 km kunnen de Audi stoeltjes niet aan dus op zoek naar wat anders, toeval wil dat ik 2 volledig leren sportstoelen kreeg van een BMW E46 cabrio, elektrisch bediend en met stoel verwarming..................
Met een kleine aanpassing (2 beugeltjes gemaakt) passen ze zo in de A2, electra van de aansteker gehaald en klaar is "Frank" (Frankenstein)

Geen idee hoe ik hier foto's kan plaatsen en ik ga dat ook niet doen, maar als iemand geïnteresseerd is dan kunnen ze me mailen voor een impressie.
Moderator edit: e-mailadres bij A2CN bekend

Groet en fijne kilometers gewenst

Sergei
Gebruikersavatar
iKnijff
Berichten: 374
Lid geworden op: 20 aug 2015, 09:50
Locatie: Nieuwkoop
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

08 jul 2020, 22:17 1 x

Klinkt gaaf! Denk dat veel mensen de foto’s wel zouden waarderen.
Gebruikersavatar
arthurwest
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2020, 07:42
Locatie: Aalburg
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

09 jul 2020, 23:39 0 x

Please photos :)
Plaats reactie