hallo

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1Mandine
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2022, 18:48
Locatie: Renkum
Motortype: (nog) geen Audi A2

20 sep 2022, 18:49 5 x

Hallo iedereen!
Mijn naam is Mandine, ik ben 24 jaar oud en in mijn vrije tijd ben ik juwelenontwerpster. Ik registreer me vandaag op dit forum om mijn nieuwe passie te ontdekken; de audi! Ik wil deze auto herontdekken die ik leerde rijden toen ik klein was. Nu wil ik hem bezitten, en wat is een betere manier dan er meer over te leren op het forum dat aan deze auto is gewijd?
Bedankt voor het welkom!
Sieraden die bij elkaar passen zoals op Twee Sieraden, draag ik met mijn beste vriendin!
Gebruikersavatar
Luc & Chris
Berichten: 122
Lid geworden op: 04 okt 2021, 19:20
Locatie: Hulst
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

20 sep 2022, 19:36 1 x

Welkom bij de club der fanaten!

Ik moet helaas van de onze afscheid nemen, sinds mijn onverwachte pensionering staat ie meer stil dat ie rijdt….

Zie hier mijn verkoopadvertentie.
Bij toeval bij een Audi A2 uit 2002 terecht gekomen.... :mrgreen:
ICD drager sinds 20 juni 2016.
Gebruikersavatar
Paulus
Audi A2 clublid
Berichten: 734
Lid geworden op: 14 dec 2017, 16:41
Locatie: Hillegom
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

20 sep 2022, 21:49 3 x

Welkom Mandine, ik begrijp dat je nog geen A2 gekocht hebt.
Neem er vooral de tijd voor voordat je een aankoop doet. En maak gebruik van het forum; er is veel te vinden over aankooptips.
Tijdens de sleutelmeeting dit najaar kun je veel te weten komen over de techniek.
Gebruikersavatar
Blauwbaard
Audi A2 clublid
Berichten: 435
Lid geworden op: 23 jul 2015, 00:22
Locatie: Winsum
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 sep 2022, 00:10 1 x

Hoi Mandine, van harte welkom. Dat is niet eens zo'n slecht idee van @Paulus om een dag naar de sleutelmeet te komen voordat je de auto koopt. Daar heb je de kans om er een flink aantal naast elkaar te zien en ze te van binnen en buiten te vergelijken. Dan weet je waar je naar moet kijken als je de jouwe gaat uitzoeken.

Zoek je een benzine of een Diesel? Wat is je favoriete kleur A2?

Van de A2 ga je veel plezier hebben. Het is de laatste Audi waar "vorsprung durch technik" nog iets betekende en is bovendien ontzettend duurzaam. Veel succes met je zeoktocht. Kijk vooral ook even bij de aankooptips: viewforum.php?f=33
Plaats reactie