Accu vervangen, hoe blok schuim terugplaatsen?
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
ik heb een nieuwe accu aangesloten, nu moet ik de bak achter (voor) de accu terugzetten, lukt me niet. is er een truc om dat ding terug te zetten, of is het gewoon erg hard duwen? groet Friso
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
hoi, ik heb op een Duitse site gezien hoe het makkelijk gaat. Je haalt het blok waar de krik inzit eruit, dan het vierkante blok ernaast dan schuif je het blok achter(voor) de accu naar rechts eruit. terug plaatsen schuif blok van rechts naar links voor de accu, klein beetje drukken, dan de 2 andere blokken terug zetten
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Friso schreef: ↑04 jan 2023, 14:57hoi, ik heb op een Duitse site gezien hoe het makkelijk gaat. Je haalt het blok waar de krik inzit eruit, dan het vierkante blok ernaast dan schuif je het blok achter(voor) de accu naar rechts eruit. terug plaatsen schuif blok van rechts naar links voor de accu, klein beetje drukken, dan de 2 andere blokken terug zetten
- Bijlagen
-
- 1200px-Emacs_Tetris_vector_based_detail.svg.png (23.33 KiB) 569 keer bekeken
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Moderator ingreep: berichten afgesplitst wegens (ongewild) "kapen" ander topic
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16