- Onze blouse A
Onze A2
Onze Blouse A2 - IMG_20231216_132229.jpg (1 MiB) 592 keer bekeken
Goede Morgen
Ik wil mij graag even voorstellen voordat ik allemaal vragen ga stellen op dit forum.
Ik het Martien Schwencke woon in Zeist en bezit een blouwe A2. Uit 2000. Ben zelf bouwjaar 1948.
Die audi heb ik nu 15 jaar en is nog prima 220K km. Die kocht ik in 2012 voor 8.000 euro met 80.000 km. Deze Audi heeft nu wel het en der gebruikssporen ( vooral achterbumper en loslatend hemeltje etc.) . Deze auto wordt dagelijks gebruikt. En die gaan we gewoon oprijden ij.
Wij hebben nog een zilvergrijze bij 2002 met 190 K op de teller. Die wil ik gaan verkopen . ( Echtgenote werkt niet meer.)
Voor mijn dochter nog een grijze met 100K 8 jaar geleden gekocht voor 6 millle met 70K
Onlangs kocht ik een grijze met zwart interieur met 88 op de teller die kocht ik voor 4.500 euro , die staat geschorst in de parkeergarage te wachten tot we hem nodig hebben. In prachtige staat en rijd als nieuw . Paar mini uitpoetsbare krasjes op onopvallende plaats.
Oorspronkelijk ben ik Citroën man. De eerste was een Ami 6. Ook diverse eenden gehad , een Traction en tweemaal GSA.
Jaren gereden in DS oa. DS21 Pallas semi automaat en gas . DS wed mij te duur in onderdelen etc.
Heb nu nog een witte Citroen CX 1978. Waar ik niet meer mee rijd. ( Wat moet ik er nog mee???)
Daarnaast hebben we nog een Mercedes Vito (1997) nu 320 K km ingebruik als camper.
Een auto waar je in kan slapen en koken is natuurlijk je van het .
Rijden in de Audi A2 veel praktischer en comfortabel + de airco
Zo' Citroën DS en CX is natuurlijk geweldig met die vering . Maar bv geen warmte werend glas , geen airco maar een 4 bak en bijna nergens meer te parkeren .
Ik vond de Audi al mooi toen die op de markt kwam . Ben enthousiast over het concept met de alu carrosserie en de hoge afwerkings kwaliteit. Verbaas mij er over dat veel Hollanders het model niets vinden en het concept niet vatte. Ik vind hem tijdloos . Mooi en zeer betaalbaar . Ik rijd voor onder de 25 cent per km in een toch zeer luxe en eigenzinnige wagen . Liefst zou ik er nu een electro moter in willen.
Dit was het, straks mijn vragen.