

Het lage kan nooit laaggenoeg zijn., ook vind ik dat verlaging (bijna) alle auto's mooier maakt.
**nu is mijn 'kronkel' dat het nooit laag genoeg kan zijn. Maw., zelf m'n seat vond ik nog steeds te hoog staan. @-)
Al stond ik gister alweer met beide benen op de grond toen ik naast een andere A2 stond., helaas kon ik het niet goed op foto krijgen, maar het verschil was best groot.


In de A2 wereld zal het denk ik ook niet heel veel voorkomen dat ze zo laag liggen.
De speling tussen de aandrijfas en chassis is een dikke cm, dus bij kuilen in de weg raak ik zo nu en dan de aandrijf as., ter zijner tijd ga ik nog bumpstops om de zuigerstang van de dempers zetten zodat dat niet meer mogelijk is.
Het klopt wat je zegt Rolf. Het is ook mijn bedoeling om de velgrand zo dicht als mogelijk is bij de wielkuip te krijgen (dat vind ik mooi)
Mocht daarmee het comfort verdwijnen is voor mij bijzaak.
Dat gezegt hoop ik altijd dat de schroefset te stug is haha.
Te stug staat alleen niet in het woordenboek. alhoewel ik 1 voorbeeld heb van wat oncomfortabel stug was.


Deze panda stond daar veerloos op de dempers., dus echt 0,0% comfort.
Op het asfalt was dat heerlijk alleen op klinkerwegen bijna niet te doen.
Toch is/was het een super auto om in te rijden., alleen heb ik de versnellingbak stuk gereden op een 'kattenoog' in het midden van de weg. Die zijn rond de 2cm hoog?