welke audi radio heeft een code
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Jawel hoor, je moet een 4 cijferige code invoeren als hij van de stroom geweest is. Ik neem aan dat je die code bedoeld. Er zijn ook nog andere code,s in omloop, maar deze dienen via vag-com ingevoerd te worden en deze zijn ervoor om bijvoorbeeld de radio om te zetten op Bose, of om ook de achterste luidspeakers te activeren. Met alleen maar achter twee luidspeakers en de bijbehorende Blaupunkt versterker, aan te sluiten ben je er nog niet. Als de auto niet over can-bus beschikt, krijg je zover ik weet geen geluid uit de achterste speakers
Bij mijn Duitse import zat bij de papieren een kaartje met deze code, speciaal om zo te bewaren.
Ik heb zo ook 2 sleutels met afstandsbediening gehad, en een plastic moedersleutel oid, met een tag eraan met een of ander nummer erop. Kortom, de dingetjes die je krijgt als je hem nieuw bij de dealer ophaalt.
Dealer kan de code uit de sytemen halen (geldt ook voor andere merken: bij mijn leaserenault hadden ze een radiocode meegegeven die niet klopte -> de Franse slag / charme haha). Wat ze daarvoor willen hebben, geen idee.
Groet, Marc
Ik heb zo ook 2 sleutels met afstandsbediening gehad, en een plastic moedersleutel oid, met een tag eraan met een of ander nummer erop. Kortom, de dingetjes die je krijgt als je hem nieuw bij de dealer ophaalt.
Dealer kan de code uit de sytemen halen (geldt ook voor andere merken: bij mijn leaserenault hadden ze een radiocode meegegeven die niet klopte -> de Franse slag / charme haha). Wat ze daarvoor willen hebben, geen idee.
Groet, Marc
[quote="mx-man"]verkoper blijft volhouden dat er geen code nodig is :roll: k zal binnen kort wel zien als ik hem ophaal.
Thijs[/quote]
Er zijn 2 typen radio: bij de ene moet je altijd een code invoeren zodra deze los van de stroom is geweest. Bij de andere moet je alleen een code invoeren als de radio in een andere auto geplaatst wordt. Wellicht heb je hier te maken met dat 2e type en hoeft de verkoper dus in zijn auto geen code in te voeren...
Thijs[/quote]
Er zijn 2 typen radio: bij de ene moet je altijd een code invoeren zodra deze los van de stroom is geweest. Bij de andere moet je alleen een code invoeren als de radio in een andere auto geplaatst wordt. Wellicht heb je hier te maken met dat 2e type en hoeft de verkoper dus in zijn auto geen code in te voeren...