Nieuwe Forum
OK dan, ik ben het eens met de suggesties die Romulus aangaf (in de voor ons gewone
stervelingen niet beantwoordbare thread over het nieuwe forum format).
Ook zou ik wel een hoekje op het forum willen zien waar je wat breder dingen kunt bespreken.
Zo las ik net dat op vrijdag 3 februari er om 20:30 uur een futuristische film op RTL5 komt (iRobot) waarin onze A2 ook figureert als futuristisch voertuig.
Natuurlijk kan ik dat bij Algemeen onderbrengen, maar zowel het Engelse als Duitse A2 forum
hebben een Plauderdecke, dan kunnen wij toch niet achterblijven?
Ook een wat groter aanbod van smilies zou ik toejuichen.
En dat ik mijn A2 weer terug krijg, maar dat is een andere thread.
Voor de rest vind ik dit een fijn forum en het groeit maar alsmaar.
Gompie
stervelingen niet beantwoordbare thread over het nieuwe forum format).
Ook zou ik wel een hoekje op het forum willen zien waar je wat breder dingen kunt bespreken.
Zo las ik net dat op vrijdag 3 februari er om 20:30 uur een futuristische film op RTL5 komt (iRobot) waarin onze A2 ook figureert als futuristisch voertuig.
Natuurlijk kan ik dat bij Algemeen onderbrengen, maar zowel het Engelse als Duitse A2 forum
hebben een Plauderdecke, dan kunnen wij toch niet achterblijven?

Ook een wat groter aanbod van smilies zou ik toejuichen.
En dat ik mijn A2 weer terug krijg, maar dat is een andere thread.

Voor de rest vind ik dit een fijn forum en het groeit maar alsmaar.
Gompie
Ik ben het eens met Romulus dat er een fatsoenlijk foto-album moet komen, het huidige werkt niet lekker en is onhandig te vinden.
Verder is een preview optie door op een topic-titel te gaan staan wel handig. Maar wat ik het allerhandigst vind is de ondersteuning van tap-a-talk op m'n iphone. Dat werkt echt supermooi, dus als dat behouden kan blijven dan graag!
Verder is een preview optie door op een topic-titel te gaan staan wel handig. Maar wat ik het allerhandigst vind is de ondersteuning van tap-a-talk op m'n iphone. Dat werkt echt supermooi, dus als dat behouden kan blijven dan graag!
Jullie suggesties worden meegenomen ! Een "offtopic" hoekje vind ik een prima idee, een fatsoenlijke album staat bovenaan het lijstje. Ik heb inmiddels een proefconversie gedraaid waarbij de attachements niet meekwamen, dit lijkt voor nu even een lastig issue. Het fotoalbum kan waarschijnlijk niet automatisch overgezet worden, daar denk ik nog over na.
[quote="falcon"]tap-a-talk op m'n iphone[/quote]Ik heb geen Iphone maar een Android toestel. Wie weet of tapatalk hiervoor ook gratis verkrijgbaar is? Ik vind alleen betaalde versies terwijl het kennelijk ook gratis beschikbaar zou zijn.
@Peter, hoe zijn de vorderingen van de (voorbereidingen van de) conversie?
@Peter, hoe zijn de vorderingen van de (voorbereidingen van de) conversie?
[quote="mister"]Op je smartphone is het met tapatalk veel sneller en overzichtelijker.[/quote]Sinds een week of drie heb ik inderdaad Tapatalk draaien. Wauw, dat werkt lekker! Zelfs modereren kan vanaf de smartphone :mrgreen:
En wat de prijs betreft, dit gemak is me zeker die drie euro waard. Wat ik bedoelde: ik vind het zonde als ik voor de volle prijs iets koop terwijl het met even zoeken ook voor minder kan (hotelovernachtingen, auto-onderhoud, etc.). In dit geval ben ik met prijs-kwaliteit (elk 100%) dik tevreden!
En wat de prijs betreft, dit gemak is me zeker die drie euro waard. Wat ik bedoelde: ik vind het zonde als ik voor de volle prijs iets koop terwijl het met even zoeken ook voor minder kan (hotelovernachtingen, auto-onderhoud, etc.). In dit geval ben ik met prijs-kwaliteit (elk 100%) dik tevreden!