Gisteren heeft mijn A2 de jaarlijkse keuring gehad. Een jaar geleden heeft bij 55.000km een grote beurt gehad. Nu en 8.300km verder heb ik gevraagd wat voor beurt hij moest hebben. Advies van de garage, alleen olie verversen en een jaartje doorrijden met deze km stand vonden zij het belachelijk een volledige beurt te geven zeker omdat de vorige beurt een grote was wat ik dan ook maar gedaan heb. Ze hebben wel even goed naar de vitale dingen zoals remmen en riemen gekeken maar dat zag er allemaal prima uit. Ik heb voor het eerst de wagen eens van onderen bekeken en het zag er allemaal perfect uit. Hier en daar zag er de uitlaat wel wat roestig uit maar volgens de keurmeester allemaal prima. Naast mijn wagen stond een Fort Focus op de brug. Deze was wel een jaartje ouder dus van 2003 maar was een flinke roestbonk aan de onderkant. Dit was een groot verschil met de A2. Hij kwam weer glansrijk door de keuring. Wel laat ik in het voorjaar de airco een beurt geven. Sinds een jaar kunnen zij dat ook in deze dorpsgarage. Kosten 90 piek. Ik moest daar een nieuwe afspraak voor maken omdat het een uur werk is.
Sjors