Hoe kan ik beste Bpm aangifte doen ?
Wai is OSS?[quote="Peter"]De niet direct in het oog springende opties zou ik gewoon weg laten in de aangifte. Leren bekleding en een OSS zijn nogal zichtbaar en duidelijk extra's maar een radio en ECC moet je in eerste instantie niet vermelden.[/quote]
[quote="wesser"]Wai is OSS?[quote="Peter"]De niet direct in het oog springende opties zou ik gewoon weg laten in de aangifte. Leren bekleding en een OSS zijn nogal zichtbaar en duidelijk extra's maar een radio en ECC moet je in eerste instantie niet vermelden.[/quote][/quote]
Een "open dakkie".
Een "open dakkie".
Onderschat ze niet het zijn geen analfabeten, ze beschikken ook over goede documentatie en weten ook precies welke accessoires pakketten er waren.
Het enige wat ik niet opgegeven was de stoelverwarming maar bij schouwen zag hij de stoelverwarming direct.
Het enige wat ik niet opgegeven was de stoelverwarming maar bij schouwen zag hij de stoelverwarming direct.
[quote="pier"]Onderschat ze niet het zijn geen analfabeten, ze beschikken ook over goede documentatie en weten ook precies welke accessoires pakketten er waren.
Het enige wat ik niet opgegeven was de stoelverwarming maar bij schouwen zag hij de stoelverwarming direct.[/quote]
Overschat ze ook niet: bij de import van mijn Volvo sprak de vrouwelijke douanebeambte, met een blik op de achteruitkijkspiegel, de woorden: "Hm, automatische nivoregeling".
Het enige wat ik niet opgegeven was de stoelverwarming maar bij schouwen zag hij de stoelverwarming direct.[/quote]
Overschat ze ook niet: bij de import van mijn Volvo sprak de vrouwelijke douanebeambte, met een blik op de achteruitkijkspiegel, de woorden: "Hm, automatische nivoregeling".
Kostenoverzicht invoer 1.4 benzine 2001
Als opties alleen opgegeven:
-lederen bekleding
-metallic lak
BPM 285,-
Keuring en overige kosten RDW 126,-
Kentekenplaten 26,-
Totaal 437,--
De ambtenaar was overigens heel vriendelijk. mijn berekening via Autotelex kwam uit op 330,- Dit heeft hij naar beneden bijgesteld. Er is niet naar de auto gekeken.
Ik rijd nu in een super leuke auto voor aankoop- en invoerkosten 3700,--!!
(gekocht van een kennis).
Als opties alleen opgegeven:
-lederen bekleding
-metallic lak
BPM 285,-
Keuring en overige kosten RDW 126,-
Kentekenplaten 26,-
Totaal 437,--
De ambtenaar was overigens heel vriendelijk. mijn berekening via Autotelex kwam uit op 330,- Dit heeft hij naar beneden bijgesteld. Er is niet naar de auto gekeken.
Ik rijd nu in een super leuke auto voor aankoop- en invoerkosten 3700,--!!
(gekocht van een kennis).