Heb een vraag?
Ik heb een 1.6 fsi gekocht van 2002 met nog geen 69000 km dealer onderhouden voor 6.500
Is dat teveel of zeggen jullie dat is een nette prijs?
Al vast bedank
gr peter
prijs van een a2 1.6 fsi
Ik zou zeggen dat het een nette prijs is, maar hangt natuurlijk ook af van de condities: staat van de auto, wel/geen garantie, etc. Ik heb zelf 1000 euro minder betaald voor een 1.4 met 160dkm en 3mnd garantie. Die 1000 extra had ik wel over gehad voor een 1.6 met bijna een ton minder km's. :?
Een broer van mij ging kijken voor een Chevrolet Orlando. Hij heeft niets in te ruilen omdat hij zij oude wagen particulier verkocht heeft. Dus nam ik mijn A2tje mee. Ik vroeg wat ik als ik zo'n auto koop (kosten €25000,-) de inruil zou zijn van mijn A2 1.4 ProLine met 55000 op de teller en van januari 2004.Moet wel zeggen dat hij er perfect uit ziet. Wat denk je, €9800,- wat toch wel een hele mooie prijs is dacht ik zo. Maar ik heb het toch maar niet gedaan al hoe wel de Chevrolet er wel aanlokkelijk uitziet. Dus zou je zeggen dat die A2 1.6 mits hij er goed uitziet en aantoonbaar onderhoud heeft gehad niet duur is.
Sjors
Sjors
Lijkt mij ook een hele mooie prijs.
Ik heb tijdens mijn zoektocht sowieso gemerkt dat wanneer je geen OSS hoeft, dat je dan vrij gemakkelijk voor een lage kilometerstand kan gaan.
Maar dit klinkt wel heel erg goed, mooie deal!
Overigens is inruil niet te vergelijken hè! Mijn barrel leverde dik €1,5k op waar ik particulier met geluk 1/3e had kunnen krijgen...
Ik heb tijdens mijn zoektocht sowieso gemerkt dat wanneer je geen OSS hoeft, dat je dan vrij gemakkelijk voor een lage kilometerstand kan gaan.
Maar dit klinkt wel heel erg goed, mooie deal!
Overigens is inruil niet te vergelijken hè! Mijn barrel leverde dik €1,5k op waar ik particulier met geluk 1/3e had kunnen krijgen...
-
Hij is in een zeer goede staat. heb hem laten controleren door de dealer