Hallo medeweggebruikers.......

Stel hier jezelf en je A2 voor.
MvdD

20 jun 2011, 12:20 0 x

Ik heb deze kleur ook :)
dinkytoy

20 jun 2011, 21:27 0 x

Hij is mooi he.....in die kleur(en)is weer eens wat anders dat zwart blauw of grijs.
Het maakt hem elegant en chic....dat geeft je status :lol:
Vooral met de cremekleur van de bekleding...
Een soort duitse volbloed in english style.....
audietje

20 jun 2011, 22:50 0 x

mooie automobiel ! fraaie kleur !
Zo'n A2 wordt kennelijk nooit oud !
hoorde zojuist dat kenteken van mijn exemplaar binnen is. Hoop van de week nog en paar foto's te kunnen plaatsen.
groeten Audietje
Rens 79

20 jun 2011, 23:50 0 x

Het is dat wij weten dat de A2 niet meer gemaakt wordt,laatste productie jaar 2005.
Maar als je van een willekeurige A2 de kenteken platen zou verwijderen en zou vragen hoe oud hij/zij is, is het niet te raden.(misschien een kenner)
10 jaar oud en ziet er nog uit als nieuw,en niet elke (vorige) eigenaar is een poetser maar Audi heeft wel EEN auto neer gezet.
dinkytoy

21 jun 2011, 19:43 0 x

Dat kan ik alleen maar met een volmondig JA beamen.
VerA2
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 jun 2011, 20:33 0 x

Ja Renz, dat was ik laatst ook aan iemand aan het verkondigen, "ik heb nog geen slecht uitziende A2 gezien!"
Daarbij vind ik hem ook veel moderner uitzien als 80% van alle SUV's, spacewagons of hoe die gedrochten allemaal mogen heten. Óf ze hebben helemaal geen vorm óf ze hebben veel te veel bulten en deuken. Daarbij komt ook nog dat ze veeel te zwaar zijnen dus veel te veel kosten aan wegenbelasting en brandstofverbruik. Gewoon een straf om zoveel te moeten betalen om in zo'n gedrocht te moeten rijden.
Wij zijn dan veel verstandiger en hebben zeker meer smaak! :lol:
Rens 79

21 jun 2011, 20:47 0 x

[quote="VerA2"]Ja Renz, dat was ik laatst ook aan iemand aan het verkondigen, "ik heb nog geen slecht uitziende A2 gezien!"
Daarbij vind ik hem ook veel moderner uitzien als 80% van alle SUV's, spacewagons of hoe die gedrochten allemaal mogen heten. Óf ze hebben helemaal geen vorm óf ze hebben veel te veel bulten en deuken. Daarbij komt ook nog dat ze veeel te zwaar zijnen dus veel te veel kosten aan wegenbelasting en brandstofverbruik. Gewoon een straf om zoveel te moeten betalen om in zo'n gedrocht te moeten rijden.
Wij zijn dan veel verstandiger en hebben zeker meer smaak! :lol:[/quote]
Ik ben het met alles wat je schrijft eens ,alleen ben je met mijn naam in de war,ik ben namelijk
niet die van het circus :lol:
Romulus

22 jun 2011, 11:57 0 x

[quote="VerA2"]Daarbij vind ik hem ook veel moderner uitzien als 80% van alle SUV's, spacewagons of hoe die gedrochten allemaal mogen heten. Óf ze hebben helemaal geen vorm óf ze hebben veel te veel bulten en deuken. Daarbij komt ook nog dat ze veeel te zwaar zijnen dus veel te veel kosten aan wegenbelasting en brandstofverbruik. Gewoon een straf om zoveel te moeten betalen om in zo'n gedrocht te moeten rijden.
Wij zijn dan veel verstandiger en hebben zeker meer smaak! :lol:[/quote]Eensch! :mrgreen:

[quote="Rens 79"]Ik ben het met alles wat je schrijft eens ,alleen ben je met mijn naam in de war,ik ben namelijk niet die van het circus :lol:[/quote] :P
Plaats reactie