Binnenkort een Audi A2

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Pjotter

31 jul 2011, 00:04 0 x

Beste forumlezers,

Binnen nu en 14 dagen gaan mijn vrouw en ik (+ 2 kids) de Audi A2 binnen het gezin verwelkomen. Het wordt de "tweede" auto naast de VW Touran. Omdat we beiden echte autofreaks zijn is tweede auto eigenlijk een onterechte benaming. We hebben een tijd lang gezocht naar een mooi exemplaar met weinig "echte" kilometers, en dus gevonden. Voor een vergelijkbare prijs koop je ook belangstingvrije koekblikjes die wellicht nog wat zuiniger zijn maar dan wel erg kaal zijn uitgevoerd. De kwaliteitsindruk in een A2 was bij introductie zijn tijd ver vooruit en kan vandaag de dag nog erg goed mee. We kijken uit naar de afleverdatum en zal na de eerste rit mij verslag op het forum plaatsen.
Tot lezens,
falcon

31 jul 2011, 11:18 0 x

Ha, leuk dat jullie met z'n 2'en zo fan van auto's zijn! Mijn vrouw was dat niet, maar is dat dankzij de a2 wel veel meer geworden :) Welkom hier! Wat voor versie heb je gevonden en wat zit er op en aan? Veel plezier ermee!
Pjotter

31 jul 2011, 15:07 0 x

Dank voor je optimistische reactie. Het is een uit Luxemburg afkomstige 1.4 Exclusive (63.000 km), zilver metallic, mistverlichting en electrische ramen achter. De meeste A2's hebben achter raamslingers die op een onhandige plaats zitten dus ben ik daar wel bij mee. Daarbij nog de vlakke 16 inch velgen. Voor de winter nog een extra set velgen met winterbanden aanschaffen, das wel zo veilig. Omdat mijn vrouw en ik zulke liefhebbers zijn overwegen we lederen bekleding in te laten bouwen. Tegelijkertijd wensen we een montage van armsteunen aan de voorstoelen. Middenarmsteunen zijn naar ons idee te wiebelig. We zoeken dus nog een goed adres die dit beiden kan. Later meer...
Pjotter

06 aug 2011, 18:05 0 x

Vandaag opgehaald in Heerlen...
Als autofreak heb ik al diverse auto's gehad (van een Renault Kangoo tot een Range Rover) maar deze A2 vind ik erg bijzonder. Toen ik bij de garage aankwam had hij zich goed verstopt maar hij liet zich gelukkig al snel buiten zien. De zon tussen de donkere wolken gaf hem (met een nieuw kenteken erbij) een gehele "nieuwstaatlook". De stoel stond nog in de stand van mijn proefrit dus op naar Oosterhout (Nbr.) Het eerste half uur geen muziek aan gehad om te horen hoe de auto zelf klinkt, stil dus. En CD van Tears for Fears aangezet, uit een jaartal van ver voor de introductie van de A2 en verder genoten van de kleine auto die groots rijdt. Thuis aangekomen kon vrouwlief niet wachten met een proefrit. Ook zij was zeer content met de zithoogte en het rijcomfort. Foto's volgen nog een keer...
Romulus

07 aug 2011, 00:56 0 x

Goede berichten! Proficiat en veel veilige kilometers!
Plaats reactie