Audi rijders ietwat uit de hoogte???
Heb het nu 2x meegemaakt.
1e verhaal. Mijnheer komt zijn audi afleveren voor een onderhoudsbeurt. Er staat een spiksplinternieuwe VW Golf voor hem klaar als leenauto. wat zegt mijnheer, nee sorry ik wil een Audi, ik ga niet in een VW rijden.
2e verhaal. Mijnheer staat met zijn audi in het buitenland met pech. Midden in het hoogseizoen dus mega druk bij de alarm centrales. Mijnheer wordt netjes geholpen en er wordt een vervangende auto gebracht een nieuwe VW passat station. Nog geen 300km op de teller.
Reactie.... Ik ga niet in een VW passat rijden.
Sorry, ik ben ook fan van mijn Audi, maar ik vind dit wel erg ver gaan. Deze mensen moeten blij zijn met hun vervangende vervoer.
Mijnheer 1 is in een Audi vertrokken, mijnheer 2 heeft toch de passat maar genomen.
moest ik even kwijt.
gr rene
1e verhaal. Mijnheer komt zijn audi afleveren voor een onderhoudsbeurt. Er staat een spiksplinternieuwe VW Golf voor hem klaar als leenauto. wat zegt mijnheer, nee sorry ik wil een Audi, ik ga niet in een VW rijden.
2e verhaal. Mijnheer staat met zijn audi in het buitenland met pech. Midden in het hoogseizoen dus mega druk bij de alarm centrales. Mijnheer wordt netjes geholpen en er wordt een vervangende auto gebracht een nieuwe VW passat station. Nog geen 300km op de teller.
Sorry, ik ben ook fan van mijn Audi, maar ik vind dit wel erg ver gaan. Deze mensen moeten blij zijn met hun vervangende vervoer.
Mijnheer 1 is in een Audi vertrokken, mijnheer 2 heeft toch de passat maar genomen.
moest ik even kwijt.
gr rene
hmm, je zal wel te maken hebben gehad met merk ge*le mannetjes.
en ik weet niet of dat in de voorwaarden staat, wat voor merk auto ze als vervangend vervoer krijgen??
en wat dacht meneer 2 dan? dat je wel weer even terug naar nederland ging om een audi voor meneer op te halen? haha
en ik weet niet of dat in de voorwaarden staat, wat voor merk auto ze als vervangend vervoer krijgen??
en wat dacht meneer 2 dan? dat je wel weer even terug naar nederland ging om een audi voor meneer op te halen? haha
Wij zijn geen typische Audi rijders. WIJ ZIJN VERKNOCHTE AUDI A2 rijders! Dit zijn over het algemeen (hoog) opgeleide, sympahtieke en enthousiaste mensen die met beide benen op de grond staan. Mijns inziens hoort het eerste bericht niet in ons forum te staan.
BMW rijders daarintegen.......(grapje)
BMW rijders daarintegen.......(grapje)
Waanzin! Als de auto vergelijkbaar is en je hebt hem te leen; als is het een Toyota! Zal mij toch zeker een worst zijn voor die, hooguit, paar dagen, des te meer weet je na afloop je eigen auto weer te waderen.
@ Wesser; realiseer wel dat veel ex BMW rijders tegenwoordig Audi rijden (kan je wel merken ook). Geen A2 natuurlijk, dat snappen ze niet! :mrgreen:
@ Wesser; realiseer wel dat veel ex BMW rijders tegenwoordig Audi rijden (kan je wel merken ook). Geen A2 natuurlijk, dat snappen ze niet! :mrgreen:
@ maurits .... Er staat in de voorwaarden soortgelijke vervoer wat vooral duidt op het formaat van de auto.
Mijns inziens maakt het tijdens een pech geval niet uit wat voor auto je mee krijgt als je maar een auto meekrijgt en daarmee gered bent.
Gelukkig ben ik niet de enige met deze mening.
gr rene
Mijns inziens maakt het tijdens een pech geval niet uit wat voor auto je mee krijgt als je maar een auto meekrijgt en daarmee gered bent.
Gelukkig ben ik niet de enige met deze mening.
gr rene
- duitse degelijkheid
[quote="pionok"]Heb het nu 2x meegemaakt.
moest ik even kwijt.
gr rene[/quote]
Het valt ook niet mee natuurlijk als Audi rijder, probeer dan maar eens met minder genoegen te nemen :ugeek:
moest ik even kwijt.
gr rene[/quote]
Het valt ook niet mee natuurlijk als Audi rijder, probeer dan maar eens met minder genoegen te nemen :ugeek:
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Haha, mijn Audi A8 staat volgens sommige vrienden en collega's ook voor 'status'... Persoonlijk vind ik status qua auto onbelangrijk en waardeer ik de A8 puur vanwege de techniek, prestaties en sportieve en toch comfortabele rijgedrag. Pracht wagen, niks mis mee. Toch rij ik momenteel veel vaker in de A2 1.2 TDI en ook geregeld in een Lupo 3L. Dat zijn ook heerlijk wagentjes toch? Bovendien lekker zuinig en vlot genoeg.
Als ik een leenauto van mijn garage mee krijg, dan ben ik al blij met een VW Polo van 1992...
Maakt mij helemaal niks uit, want het is altijd leuk om eens in een andere wagen te rijden. Soms denk ik wel; "blij dat mijn auto beter remt" of "blij dat mijn stoelen beter zitten". Maar dan waardeer je je eigen auto later ook weer des te meer :lol:
Als ik een leenauto van mijn garage mee krijg, dan ben ik al blij met een VW Polo van 1992...

Maakt mij helemaal niks uit, want het is altijd leuk om eens in een andere wagen te rijden. Soms denk ik wel; "blij dat mijn auto beter remt" of "blij dat mijn stoelen beter zitten". Maar dan waardeer je je eigen auto later ook weer des te meer :lol:
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)