verzamelbestelling sticker
Hier zijn ze nog makkelijker te bestellen in kleine hoeveelheden:
http://www.stickerland.nl/product_info. ... ts_id/1129
Tot 10 stuks voor 2,50 euro per stuk. Wel beperkter voorzover ik kan zien omdat je geen eigen ontwerp kan inleveren, alleen een tekst.
http://www.stickerland.nl/product_info. ... ts_id/1129
Tot 10 stuks voor 2,50 euro per stuk. Wel beperkter voorzover ik kan zien omdat je geen eigen ontwerp kan inleveren, alleen een tekst.
[quote="mvdklip"]Lijkt me een goed idee, maar hoeveel mensen zijn er geïnteresseerd in zo'n sticker?[/quote]Stel je voor dat ik er 20 bestel, genoeg dus voor minimaal 10 auto's. Zet je naam hieronder erbij + het aantal stickers dat je wilt. Afname bij de meeting à € 2,25 of op te sturen (+ portokosten). Als ik er minimaal 15 kwijtraak, zal ik er 20 bestellen met in witte kleine letters op zwarte achtergrond (dus zonder www).
1. Romulus: 2 st.
2. Theo : 1 st.
Code: Selecteer alles
audi-a2.nl
1. Romulus: 2 st.
2. Theo : 1 st.
[quote="audietje"]
zou het woord "audi" in het originele lettertype gedrukt kunnen worden.e[/quote]Dat kan ik niet beloven. Ik denk dat de stickerboer alleen tekst kan verwerken en dat die in een algemeen lettertype zoals Arial wordt gezet. Extra wensen, extra kosten, vrees ik.
zou het woord "audi" in het originele lettertype gedrukt kunnen worden.e[/quote]Dat kan ik niet beloven. Ik denk dat de stickerboer alleen tekst kan verwerken en dat die in een algemeen lettertype zoals Arial wordt gezet. Extra wensen, extra kosten, vrees ik.
Aan allen die een sticker aan de binnenkant van hun a2 willen plakken,begin er niet aan.
Heb veleden week Chromen stickers(alleen letters )laten maken ,maar net als de Rode
zijn de Chromen dus door het donker getinte glas niet goed zichtbaar.
Wat mij natuurlijk behoorlijk tegen viel,had aardig geinvesteerd in deze
stickers met de hoop er nog een paar te kunnen slijten op de meeting.
Ga nu voor tientallen euro's het schip in,heb het thuis nog maar niet verteld.
Morgen maar weer andere laten maken in de hoop dat deze uitvoering wat beter
zichtbaar is,van de week plakken en een foto maken voor hiero.
Rens
Heb veleden week Chromen stickers(alleen letters )laten maken ,maar net als de Rode
zijn de Chromen dus door het donker getinte glas niet goed zichtbaar.
Wat mij natuurlijk behoorlijk tegen viel,had aardig geinvesteerd in deze
stickers met de hoop er nog een paar te kunnen slijten op de meeting.
Ga nu voor tientallen euro's het schip in,heb het thuis nog maar niet verteld.
Morgen maar weer andere laten maken in de hoop dat deze uitvoering wat beter
zichtbaar is,van de week plakken en een foto maken voor hiero.
Rens