Hallo Lemoi,
Dat van die zustertje's is wel een leuk idee hoor maar ik heb denk ik hetzelfde als jou,
als je gezond bent denk je aan leuke dingen met zustertje's maar als je mankerende bent
komt het( bij mij in ieder geval) niet in mijn gedachte
Thijs laat die citoen gele nog maar even standby staan hoor met mij weet je het nooit,
mag ook de trauma zijn met dezelfde kleur want ik heb nog nooit in een wentelwiek gevlogen.
Audietje voor jou geldt hetzelfde als lemoi ben op het moment niet zo bezig (in mijn gedachte)
met de a2 i.v.m sleutelen en mistlampen en zal me eigenlijk aan mijn r..tr..st.n :lol:
Maar even goed bedankt voor jullie reactie's.
Momenteel ontzettend in mijn bewegingen beperkt dat laatste draintje zit echt op een k.t plaats
en zit ook nog eens vastgezet met een hechting,kan momenteel niet in mijn bed slapen,vannacht op de bank gelegen,lopen doe ik als een 80 jarige,en zitten gaat ook al niet.
Bij elke beweging die ik maak lijkt het wel of er met een speld in mijn k.nt wordt gestoken,dan trekt die hechting zal ik maar zeggen.
Voor mij is het voorlopig geen a2 rijden,hoop dat jullie wel lekker kunnen tuffen en als je onderweg bent hou dan wel de glimmende kant boven
Groetjes