Hallo allemaal,
Ik hoorde zo af en toe na een fikse regenbui een watergeklots in mijn auto. Na hier op het forum gekeken te hebben ben ik ook op zoek gegaan naar het geklots.
Volgens de berichten alhier zou het water in de kofferruimte terecht komen.
Ik heb alles gechecked, maar binnen in de auto is geen druppel water te vinden.
Nu een aantal keren verder ben ik er achter gekomen waar het watergeklots vandaan komt. Dit zit namelijk in de spoiler. Na een aantal droge dagen deed ik mijn kofferbak open en wat schetste mijn verbazing het water liep zo de spoiler uit waarna het geklots weg was.
Een oplossing om het water in de spoiler tegen te gaan heb ik nog niet. De rubbers zijn gewoon heel, maar ja water blijft zoeken he.
Dus mochten er meer mensen zijn die watergeklots hebben en het niet kunnen vinden. Check de spoiler eens.
gr. rene
water geluid
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Klopt, 2 gaatjes wordt als oplossing gegeven
Zie ook:
http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=35769
(entwassërung für heckspoiler
Zie ook:
http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=35769
(entwassërung für heckspoiler
Bedankt voor je linkje.
Ik ga maar eens 2 gaatjes boren. Op de foto's op het forum van onze duitse vrienden is trouwens wel erg lelijk geboord. Ik hoop dat ik dat toch wel netter kan doen.
Ik zal een foto maken om te laten zien waar ik de gaatjes geboord heb.
gr. rene
Ik ga maar eens 2 gaatjes boren. Op de foto's op het forum van onze duitse vrienden is trouwens wel erg lelijk geboord. Ik hoop dat ik dat toch wel netter kan doen.
Ik zal een foto maken om te laten zien waar ik de gaatjes geboord heb.
gr. rene
Hallo allemaal,
Zojuist de gaatjes geboord in mijn achterspoiler en er kwam zeker een halve liter water uitlopen.
Grappig om te zien dat de spoiler toch nagenoeg goed afgedicht op het achterraam zit want bij gebruik van 1 gaatje loopt het water er niet uit. Er moet dus links en rechts in de spoiler een gaatje geboord worden.
Probleem watergeklots ook weer opgelost
. nu mijn eeuwige hobbel geluid bij het optrekken nog.
Zojuist de gaatjes geboord in mijn achterspoiler en er kwam zeker een halve liter water uitlopen.
Grappig om te zien dat de spoiler toch nagenoeg goed afgedicht op het achterraam zit want bij gebruik van 1 gaatje loopt het water er niet uit. Er moet dus links en rechts in de spoiler een gaatje geboord worden.
Probleem watergeklots ook weer opgelost