A2 met driepersoons achterbank
Dit is de bewuste auto:
http://auto.marktplaats.nl/audi/4908251 ... -euro.html
Volgens mij hebben ze ook 1000,- euro van de prijs afgedaan. Zou toch zweren dat ie eerst 9500,- euro was. Ik baal enorm dat we nog steeds twee auto's hebben staan. Dit is echt een heel mooie vijfpersoons A2. :cry:
http://auto.marktplaats.nl/audi/4908251 ... -euro.html
Volgens mij hebben ze ook 1000,- euro van de prijs afgedaan. Zou toch zweren dat ie eerst 9500,- euro was. Ik baal enorm dat we nog steeds twee auto's hebben staan. Dit is echt een heel mooie vijfpersoons A2. :cry:
[quote="mvdklip"]http://auto.marktplaats.nl/audi/4908251 ... -euro.html[/quote]Kwijl! Slobber! :o
Die kleur... :mrgreen:
[quote="mvdklip"]Dit is echt een heel mooie vijfpersoons A2. :cry: [/quote]Agree, agree... PL'etje dan maar?
Echt zuur hoor, ik hoop dat je die A3 snel kwijt bent!
Die kleur... :mrgreen:
[quote="mvdklip"]Dit is echt een heel mooie vijfpersoons A2. :cry: [/quote]Agree, agree... PL'etje dan maar?

Echt zuur hoor, ik hoop dat je die A3 snel kwijt bent!
Toch maar een afspraak gemaakt. Hij is te mooi om te laten lopen. Als je straks drie auto's in m'n sig ziet, dan weet je hoe het afgelopen is.
Enneh wat is er met de kleur? Het is ongeveer dezelfde kleur als m'n A3. Beetje saai, maar ik vind het zelf wel mooi. M'n vrouw daarentegen vind dit niet zo'n mooie kleur, maar beter dan zilvergrijs.

Enneh wat is er met de kleur? Het is ongeveer dezelfde kleur als m'n A3. Beetje saai, maar ik vind het zelf wel mooi. M'n vrouw daarentegen vind dit niet zo'n mooie kleur, maar beter dan zilvergrijs.
[quote="mvdklip"]Toch maar een afspraak gemaakt. Hij is te mooi om te laten lopen. Als je straks drie auto's in m'n sig ziet, dan weet je hoe het afgelopen is.
[/quote]Succes, keep us posted!
[quote="mvdklip"]Enneh wat is er met de kleur?[/quote]Zie mijn sig. :mrgreen:
Heel verantwoord als je zoals ik in de zakelijke dienstverlening werkzaam bent

[quote="mvdklip"]Enneh wat is er met de kleur?[/quote]Zie mijn sig. :mrgreen:
Heel verantwoord als je zoals ik in de zakelijke dienstverlening werkzaam bent

- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Het is dezelfde als ik heb gehad, (was ook een kenteken met een S in het midden in was op 01-01-2006 afgeleverd), ook een grijze 1,4. de kleur is inderdaad een klein beetje saai maar daar wen je wel snel aan.
Ik denk dat je inderdaad een poging moet ondernemen indien je zo'n type zoekt, je komt er niet snel weer een tegen met origineel nederlands kenteken van dit bouwjaar me deze opties!
Theo
Ik denk dat je inderdaad een poging moet ondernemen indien je zo'n type zoekt, je komt er niet snel weer een tegen met origineel nederlands kenteken van dit bouwjaar me deze opties!
Theo
De potentiele koper van mijn A2 destijds blijkt nog steeds op zoek te zijn. Ik hoor vanavond of hij komt kijken. Dan laten we deze keer de koop natuurlijk wel doorgaan.
Uiteindelijk zal dat behoorlijk in zijn voordeel zijn, want de auto gaat maandag voor de APK en beurt, dus die krijgt ie er bij.

Verkocht! Voor een lagere prijs dan ik in eerste instantie had gehoopt, maar zonder de kosten van een nieuwe APK en beurt.
Ik ben inmiddels ook wezen kijken bij de vijfpersoons A2 in Amersfoort, maar ben bang dat dat hem niet wordt:
Ik ben inmiddels ook wezen kijken bij de vijfpersoons A2 in Amersfoort, maar ben bang dat dat hem niet wordt:
- Het panoramadak is (bijna) defect. Het gaat in eerste instantie een paar cm open. Na nogmaals drukken gaat het dak helemaal open, maar zodra de tweede plaat in beweging komt, hoor je een luide krak.
- De auto is geimporteerd. Heeft de eerste +/- 9 maanden in Duitsland rondgereden.
- Er is hier en daar schade aan de buitenzijde van de auto. Voorbumper wat ontzet, etc.
- Voor een 2005 auto vond ik het interieur erg gedateerd. Vlekken, krassen, een oude carkit en een Chorus met cassettedeck ipv CD.
- De verkoper zegt al een bod van 7750,- euro gehad te hebben van een handelaar. Die prijs is me te hoog als je naar bovenstaande kijkt.
[quote="mvdklip"]Ik ben inmiddels ook wezen kijken bij de vijfpersoons A2 in Amersfoort, maar ben bang dat dat hem niet wordt:
[quote="mvdklip"]Ik heb de verkoper al gewezen op Rinner in Duitsland. Helaas is de auto waarschijnlijk nog wel redelijk makkelijk te verkopen aan iemand die er geen erg in heeft dat het dak niet meer 100% is.[/quote]Ik betwijfel of de verkoper er trek in heeft om ermee naar Rinner te rijden, gezien dat hij ervan af wil. In elk geval heb jij gedaan wat je kon doen: hier een goede analyse neergezet. Een gewaarschuwd mens...
Succes met verder zoeken, ik houd ook de ogen open!
- Het panoramadak is (bijna) defect. Het gaat in eerste instantie een paar cm open. Na nogmaals drukken gaat het dak helemaal open, maar zodra de tweede plaat in beweging komt, hoor je een luide krak.
- De auto is geimporteerd. Heeft de eerste +/- 9 maanden in Duitsland rondgereden.
- Er is hier en daar schade aan de buitenzijde van de auto. Voorbumper wat ontzet, etc.
- Voor een 2005 auto vond ik het interieur erg gedateerd. Vlekken, krassen, een oude carkit en een Chorus met cassettedeck ipv CD.
- De verkoper zegt al een bod van 7750,- euro gehad te hebben van een handelaar. Die prijs is me te hoog als je naar bovenstaande kijkt.
[quote="mvdklip"]Ik heb de verkoper al gewezen op Rinner in Duitsland. Helaas is de auto waarschijnlijk nog wel redelijk makkelijk te verkopen aan iemand die er geen erg in heeft dat het dak niet meer 100% is.[/quote]Ik betwijfel of de verkoper er trek in heeft om ermee naar Rinner te rijden, gezien dat hij ervan af wil. In elk geval heb jij gedaan wat je kon doen: hier een goede analyse neergezet. Een gewaarschuwd mens...
Succes met verder zoeken, ik houd ook de ogen open!