Reparatielamp
- duitse degelijkheid
In de kofferbak onder de klep bij de accu, vond ik ook nog een lamp met een paar meter snoer die je kan aansluiten via de 12V aansluiting tussen de voorstoelen.....is dat toeval of hoort het bij de standaard uitrusting van deze toch al fantastische 1.2 TDI 3L basic . Wel makkelijk s'avonds of s'nachts bij pech onderweg......toch ? :ugeek:
[quote="duitse degelijkheid"]In de kofferbak onder de klep bij de accu, vond ik ook nog een lamp met een paar meter snoer die je kan aansluiten via de 12V aansluiting tussen de voorstoelen.....is dat toeval of hoort het bij de standaard uitrusting van deze toch al fantastische 1.2 TDI 3L basic . Wel makkelijk s'avonds of s'nachts bij pech onderweg......toch ? :ugeek:[/quote]Is toeval, een kado'tje van de vorige eigenaar! En jij bent ook een mooie, de A2 en pech onderweg, dat kan natuurlijk helemaal niet :lol:
- duitse degelijkheid
[quote="falcon"][quote="duitse degelijkheid"]In de kofferbak onder de klep bij de accu, vond ik ook nog een lamp met een paar meter snoer die je kan aansluiten via de 12V aansluiting tussen de voorstoelen.....is dat toeval of hoort het bij de standaard uitrusting van deze toch al fantastische 1.2 TDI 3L basic . Wel makkelijk s'avonds of s'nachts bij pech onderweg......toch ? :ugeek:[/quote]Is toeval, een kado'tje van de vorige eigenaar! En jij bent ook een mooie, de A2 en pech onderweg, dat kan natuurlijk helemaal niet :lol:[/quote] Ja ja ja ...oke dan..wel handig s'avonds of s'nachts om een band te verwisselen/repareren. :mrgreen: