Audi A2 1.2 TDI aangeschaft

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Jacob

02 jan 2012, 15:58 0 x

Beste lezers,

Allemaal de beste wensen voor 2012 en heel veel rijplezier.

Ik heb al eerder op dit forum een vraag gesteld over de aanschaf van een Audi A2 1.2TDI.
Na wat wikken en wegen, zijn wij overstag gegaan en hebben een hele mooie, lichtgrijze Audi aangeschaft.
Model: 2001
Kilometerstand: 180.000 km

De levering vindt volgende week (wk2) plaats.

Omdat de auto geleverd wordt met winter banden, op stalen velg, ben ik op zoek naar een setje magnesiumvelgen. Wie kan mij hieraan helpen!

Gr. Jacob
mauritsvs

02 jan 2012, 16:07 0 x

Welkom, en gefeliciteerd met je aankoop.
En vwb magnesium velgen, deze zijn erg gewild, op ebay word wel eens wat aangeboden, maar je moet er als de kippen bij zijn, en aardig in de buidel tasten.

4 velgen met banden zie je bijna niet onder de €400,-
Ik heb mijn winterbanden ook op stalen velgen zitten, zomerbanden wel op de magnesium velgjes, en ik zoek rustig aan verder tot ik een mooie 'aanbieding' tegenkom.

Succes ermee in elk geval, en een hoop veilige km's toegewenst..
Ben_3L

03 jan 2012, 10:30 0 x

Proficiat met je aankoop!

Mijn A2 werd met winterbanden op de aluminium-magnesiumvelgen geleverd. Ik heb iedere dag de bekende sites zoals Marktplaats in de gaten gehouden, en heb ongeveer een maand geleden een zelfde originele set velgen met zo goed als nieuwe Bridgestone Ecopia-zomerbanden gekocht voor 320 euro. Ik kreeg er zelfs nog een set originele wieldoppen bij!

Gewoon even goed in de gaten houden en hopen dat het in het voorjaar lang doorvriest :)
Jacob

03 jan 2012, 20:21 0 x

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties.

Ik zal de websites zoals marktplaats en ebay in de gate houden, het zou wel fijn zijn als ik zo rond april een setje op de kop kan tikken.

Over de winter gesproken, het wordt toch wel tijd dat deze zijn intrede doet...

ene...'zeurpiet', vergeet mijn vrouw niet ;)
Plaats reactie